سوال :

با سلام وضمن خسته نباشید.پسری 21 ساله هستم حدود 6 ماهه که بر اثر کشیدن اتوی مو زیاد و استفاده از حالت دهنده ها موهای کف سر و جلوی سرم دچار ریزش و کم پشت شدن به طوری که پوست سرم معلوم شده البته تمامی موهامم نازک مرده و بی حالت شدن.برای درمان چکار کنم؟با تشکر وسپاس


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

همینکه این کار را قطع کنید بهترین درمان است ولی نرم کننده و ماسک مو در برگشت حالت طبیعی موهای شما موثر است [1401-10-21]


پاسخ سوال پزشکیمراقبت از مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
چگونگی درمان نرمی استخوان و پیشگیری از آندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
آیا می توان ماموگرافی را برای پستان دارای پروتز انجام داد؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
فلج عصب صورت يا فلج بلز چيست؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
لیفت صورت و جوانسازیدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
فواید بوتاکس میگرن برای کاهش سردرددکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان واریکوسل با لاپاراسکوپی، علت و نحوه انجامدکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
عوارض قرصهای پیشگیری از بارداریدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
خشکی چشمدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت