سوال :

با سلام خانم دکتر من بلافاصله پس از اتمام دوره ام رابطه بدون پیشگیری داشتم وبعد از مصرف قرص اورژانس اوسیز 7 روز بعد پریود شدم ولی پس از 7 روز خونریزی تمام نشد فقط مقدارش خیلی کم شد تا اینکه در تاریخ معین دوباره پریود شدم ایا این خونریزی طولانی و طول کشیدن ان عوارض قرص بوده یا مشکلی دارم؟ ؟(در ضمن دوران عقدیم و باکره ام اولین باری بود که قرص مصرف می کردم تا به حال هم هیچ مشکلی نداشتم پریود هام هم همیشه منظم بوده دکتر هم نرفتم )


دکتر میترا مولائی نژاد :

کاربر گرامی ضمن عذرخواهی از تاخیر در پاسخگویی به سوال شما، بلی این نوع خونریزی می تواند از عوارض قرص باشد با این حال در صورت تکرار این مساله درس یکل بعد حتما به پزسک یا ماما مراجعه کنید. [1401-07-26]


پاسخ سوال پزشکیبارداری

آدرس مطب : 1
تلفن : 88305686 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
هزینه عمل ماستکتومی و عوامل موثر بر آندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
علائم سرطان رحم و تخمداندکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
مزایای استفاده از الیت پلاس در رفع موهای زائد چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
ریزش مو بعد از زایمان تا کی ادامه دارد؟دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
جراحی کیفوپلاستی چیست و چگونه انجام میشود؟دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
تاثیر تزریق فیلر چانه در زیبایی و تناسب صورتدکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
نکته های لیزر موهای زائددکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
کاشت مژه با چه عوارضی همراه است؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت