سوال :

سلام و خسته نباشید اقای دکتر . من موهای سرم کمی حالت فر دارد میخواستم موهامو با مواد شیمایی از حالت فر دربیارم ایا این مواد برای مو ضرری داره ؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

این مواد شکنندگی موها را زیاد میکند اگر بادقت انجام شود و بعد از آن مواد نرم کننده استفاده نمایید مشکلی ندارد [1401-10-15]


پاسخ سوال پزشکیمراقبت از مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
هیدروسل چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
علائم هشدار دهنده بیماری کلیویدکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
افزایش واسکولاریته یعنی چه؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
آیا برجسته سازی لب با تزریق چربی قابل انجام است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
أنواع سرطان الثدي؛ ما الذي يعنيه النوع الذي لديكدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
تاندونیت یا التهاب تاندون چیست؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
ژل آبرسان تزریقی چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
رابطه سلامت مو و تغییرا ت بدندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
هیدروفیشیال پوست چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت