سوال :

دکتر سلام از مریض های خودتون هستم.برام قرص راکوتان تجویز کردین الان 25 عدد مصرف کردم.چند روزی میشه که بدنم شدیدا قرمز و خارش پیدا کرده. میخواستم بدون چیکار کنم؟ خارش خیلی شدیده


دکتر جمال الدین حسن زاده :

خشکی پوست جز عوارض این داروست که باعث خارش هم میشه . باید روزانه چند بار پوست را با کرمهای مرطوب کننده چرب کنید [1401-02-25]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان خارش

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
رادیوگرافی شکستگی استخوان چگونه انجام میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
تیرویید چشمی چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
درمان ماه گرفتگی عروقی توسط لیزر عروقیدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
خوراکیهای مناسب برای پرشدن صورتدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
تزریق فیلر شقیقه؛ مراقبت ها و ماندگاریدکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عوارض کاهش وزن و لاغری مفرط برای پوستکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا لیفت با نخ در جوانسازی صورت موثر است؟دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
علائم و درمان شکستگی استخوان راندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت