سوال :

بإسلام وخسته نباشيد من دو بار نزد شما اومد شما فرمودين پوست سر وموهام هيج مشكلي نداره ازمايشات نشون داد تروييد وكمبود ويتامين دي دارم پيش متخصص داخلي فرستادي الان نزديك دوماه ونيمه دارو مصرف ميكنم ريزشم بيشتر شده پوست سرم كامل ديده ميشه خيلي نگرانم لطفا راهنمايي كنين اين صحت داره كه داروي تروييد كم كار ريزش مو مياره و برأي شوره سر ومؤي خشك جي خوبه


دکتر جمال الدین حسن زاده :

حتما باید مشکلات تیرویید و کمبود ویتامین د در ابتدا درمان بشه. [1401-02-21]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
رگ به رگ شدن کمر چه علائمی دارد و چگونه درمان می شود؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
فیبروکیستیک در سونوگرافیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
علائم و علت آب آوردن و ورم زانودکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
علل و درمان سوزش ادرار در آقایاندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
ارتباط رابطه جنسی با سلامتیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
انواع لیزر برای جای بخیهدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
کاهش دردهای عضلانی و کمر درد با متوکاربامولدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
عمل سنگ شکنی کلیه با دستگاه ESWL برای چه افرادی و چگونه انجام می شود؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
تزریق اپیدورال کورتون و پوکی استخواندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت