سوال :

با سلام و عرض ادب من ساکن شیراز هستم و میخواستم عمل پی ار کی انجام دهم .بعد از انجام عکس ها گفتند که التهاب داری و دو تا قطره تجویز کردن و گفتن به مدت دو هفته مصرف کن و برگرد تا دوباره عکس یگیریم.من خیلیی نگرانم التهاب چیزه بدیه؟نشانه بیماری خاصیه؟ قطره هام : اف ام ال و یه قطره برا خشکی چشم


دکتر سیروس بخت آور :

درود و ادب .بعد از رفع التهاب وخشکی وتورم سطح چشم میتوان عمل کرد [1395-09-11]


پاسخ سوال پزشکیچشم

آدرس مطب : اصفهان ، آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک بی3 ، طبقه سوم ، واحد 301
تلفن : 32240818 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
أنواع سرطان الثدي؛ ما الذي يعنيه النوع الذي لديكدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
بررسی مهمترین علل ناباروری مردان توسط فوق تخصص آندرولوژیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
مزونیدلینگ روشی موثر برای درمان پوست پرتقالیدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
آر اف فرکشنال و جوانسازی پوستدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
جلوگیری از خشکی پوست دست ها در اثر شستشوی مداومکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
همه چیز درباره لیزر کیوسوییچدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
کاشت مو به روش fit با تراکم futدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
هایفوتراپی چیست و بهترین مرکز هایفو در اصفهان کجاست؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
تفاوت مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ در چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت