سوال :

با سلام ببخشید من چند وقت پیش براتون پیام دادم در خصوص عمل پی ار کی که چشمم التهاب داشت الان عمل رو انجام دادم ۲۳روز از عمل گذشته من چشمام یه مقدار کم به داخل انحراف داره من عکسم رو میفرستم میشه نظر بدین ببینم با عمل درست میشه یا با ورزش چشمی؟و اینکه من ورزش چشمی رو دارم انجام میدم بخاطر پی ار کی کردم ضرر نداره؟در ضمن وقتی انگشتم رو جلوی صورتم میگیرم و بهش نگاه میکنم زمینه پشت دوتا میشه نمیدونم این مشکلیه یا نه ؟اگر عکس به درستی مشخص نیس باز هم میفرستم یا اگر نیاز به عکس با جهات چشم مختلفه مم


دکتر سیروس بخت آور :

درود و ادب . شما لازم است حتما حضوراً معاینه شوید تا مشکل انحراف چشم و دو بینی ناشی از آن کاملا مشخص شود تا برای درمانش فکری کرد . [1395-12-13]


پاسخ سوال پزشکیورزش چشم

آدرس مطب : اصفهان ، آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک بی3 ، طبقه سوم ، واحد 301
تلفن : 32240818 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بررسی ناهنجاری مادرزادی مجاری ادراریدکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
شایع ترین و مهمترین مشکلات و بیماری های ارتوپدی در کودکاندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد که باید بدانیدکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
انواع مشکلات و بیماری های ناخندکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
بیماری لوپوس دیسکوئید چیست؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
درمان چین و چروک و جوانسازی دور چشم با مزوتراپیدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
تزریق ژل لب مدل هالیوودی؛ ویژگی ها، مزایا و هزینهدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت