سوال :

سلام..پسر هستم 27 ساله...چتد وقت پیش قسمت ریشم بعد اصلاح تیره شد..البته بیشتر به قرمزی میزنه(من پوستم تیره ست و بیشتر دکترا اصلا متوجه نشدن )اولش این قسمت کم بود ولی بعد اصلاح های بعدی با زیلت تقریبا تمام فسمت ریش رو درگیر کرده..یکی از دکترا گفت که قارچه و شامپو کتوکونازول داد و محلول کلوتریمازول...بعد چند روز استفاده از این داروها کناره های چشمم کلا لک شد و تیره و یه قسمت هایی از صورتم به صورت مورب روشن تر شده..دارم نابود میشم اقای دکتر...دیگه افسرده شدم و استرس امونمو بریده...این قسمت های ریشم یه مدت بد جور حالت پوست موست مثل شوره سر میداد...مشکلم چیه اقای دکتر؟لطفا سوالم رو بی جواب نذارین


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

برای پاسخ دقیق باید حتما معاینه کنم. ولی اگر قبلا پوسته میکرده احتمالا مبتلا به درماتیت سبوره هستید که لازم است هم درمان خوراکی هم درمان موضعی برای آن انجام دهید. [1401-01-25]


پاسخ سوال پزشکیدرماتیت بیماریهای پوستی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
انواع روش های تشخیص بیرون زدگی دیسک کمردکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تزریق پی آر پی (PRP) برای درمان انواع مشکلات کمر در منزلآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
عوارض لاپاراسکوپی در جراحی اورولوژیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
سلولیت چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان لک های پوستی (هیپرپیگمانتاسیون) با لیزر co2 فرکشنالدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
عارضه ی اپیسپادیاس چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
سونوگرافی کالر داپلر واژینال چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت