سوال :

باسلام. من 22ساله و مجرد هستم همیشه یک هفته بعد از پریودم لکه بینی دارم و حدود سه تا چهار روز ادامه پیدا میکنه که به شکل ترشحات بیرنگ همراه با خون هست. وقتی هم شدید میشه تخمدانها درد میگیرند دردش هم موقع حرکت کردن یا جابجا شدن هست. چندسال پیش سونو دادم گفتن مشکلی نداری اما الان که بزرگترشدم مقدارش بیشتر شده و من نگرانم. علتش چی هست؟ لازمه دوباره برم سونوگرافی؟


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. با توجه به شرح حال به نظر میرسد لکه بینی مقارن با زمان تخمک گذاری شماست که اتفاق بدی نیست و جای نگرانی هم نیست. [1395-10-11]


پاسخ سوال پزشکیبینی خون درد

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ضرورت انجام سونوگرافی جنین چیست؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
سرنخهاي شناسايي شخصيتدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
جفت اکرتا چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
سرطان آلت تناسلی مرداندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
فتق بیضه ها چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
امبدینگ یا کاشت نخ برای لاغری شکم و پهلو و چربی سوزیدکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان منافذ باز پوست با لیزر فرکشنالدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
کاربرد عکس رنگی از رودهدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
بهترین زمان و فصل کاشت مو (تابستان بهتر است یا زمستان)دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت