سوال :

با سلام و خسته نباشید . من 36 سالمه و افتادگی شدید رحم دارم .طوری که رحمم بیرون زده است .چند متخصص به من گفتند که باید رحمت را در بیاوریم ولی اگر بچه میخواهی میتوانی اول باردار شوی.سوال من این است که اگر باردار شوم میشود موقع سزارین رحمم را هم در بیاورند یا نه؟؟اگر میشود که خوب است ولی اگر نمیشود چقدر بعد از زایمان میتوانم رحمم را در بیاورم؟؟


دکتر منصوره پژمان منش :

با سلام. موقع سزارین نمیتوان رحم را خارج کرد. اما پس از ان حداقل شش ماه بعد میتوان جراحی کرد با نظر پزشک. [1395-11-10]


پاسخ سوال پزشکیرحم بارداری سزارین

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نکاتی در مورد مراقبت از ناخن هادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
تزریق ژل یا فیلر چه کاربردهایی دارد؟(همراه با عکس)دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
دلایل نازک شدن موها و راهکار درمانی آندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
داروهای نازایی و سرطاندکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
علت علائم و درمان در رفتگی استخوان دنبالچهدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
توصیه های لازم برای کاهش خطر بروز لنف ادمدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
رژیم غذایی مناسب در بیماران مستعد ابتلا به سنگ کلیهدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
سندرم دکرون چیست و چه علل و علائمی دارد؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت