سوال :

سلام آقای دکتر من مدت زیادی است که از ماینوکسیدیل و فیناستراید به همراه مولتی ویتامین مینرال استفاده می کنم.هر از چند گاهی با اینکه تغییری در میزان و دفعات استفاده از داروها رخ نداده و مثل قبل می باشد گویی بدن به دارو مقاوم شده موهایم ریزش پیدا می کند.البته مواقعی که مشغله ام بیشتر است هم این ریزش اتفاق می افتد.به نظر شما مشکل چیست؟با تشکر


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

نوسانات ریزش در طی مصرف دارو طبیعی است ولی اگر فقط ریزش است و به حالت معمول برگشت نمیکند بررسی لازم دارد [1401-07-12]


پاسخ سوال پزشکیفیناستراید ماینوکسیدیل درمان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
جدیدترین متدهای 2025 پی آر پی مو در کلینیک prp مو اصفهانکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
بیرون زدگی دیسک گردن چیست؟دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
درمان قطعی کچلی سکه ای؛ شایعه یا واقعیتدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
لیزر موهای زائد چگونه عمل میکند؟دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
توصیه های قبل از عمل پی آر کیدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
در دو هفته اول تزریق چند درصد ژل لب جذب میشود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
سوالات رایج در جراحی لیزیکدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
بيماری وسواسی جبری ـ قسمت دومدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
همه چیز درباره شانه یخ زده یا منجمددکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت