سوال :

سلام.آقای دکتر من آکنه های شدیدی از نوع کیستی روی صورتم میزدم.بعد از اینکه به دکتر مراجعه کردم قرص روآکوتان تجویز کرد.من به مدت 6 ماه مصرف کردم و الان هیچ جوشی ندارم ولی جای بعضی از جوش ها به صورت فرورفتگی بر روی صورتم باقیمانده.خواستم بپرسم که میتوانم برای درمان جای جوش ها لیزر کنم.در ضمن آخرین قرص روآکوتان را 3 ماه پیش مصرف کردم.


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

بله از نظر کتابی باید فاصله ۶ ماهه باشد ولی ۳ ماه هم مشکلی ندارد [1401-07-26]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان جوش صورت

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سه روش اصلی sut ، fit و fut در کاشت مودکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق بوتاکس برای لیفت چشم گربه ای بدون عملدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
بلفاروپلاستی غیر جراحی (درمان افتادگی پلک)دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آلوپسی اسکار چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
شایع ترین و مهمترین مشکلات و بیماری های ارتوپدی در کودکاندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
توانبخشی سکته مغزی و ضربه مغزیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
کمردرد و کار با کامپیوتر چه ارتباطی با هم دارند؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
هر آنچه که باید درباره تزریق ژل زیر چشم بدانیددکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
لیزر(صورت) اربیومکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت