سوال :

با سلام همان طور که در عکس نشان داده شده ، به مدت یک هفته سقف دهانم ملتهب شده و با خوردن هر چیزی درد می گیرد . لطفا مرا راهنمایی کنید در تشخیص این مشکل و درمان احتمالی آن. سپاس فراوان


دکتر کاملیا فرمند :

سلام .اینها شبیه زخمهای تبخالی هستند .فعلا باید دهانشویه کلرهگزیدین انجام دهید واز غذاهای نرم .دمای ولرم .کم ادویه ترجیحا بدون ادویه استفاده کنید تا دوره آن تمام شود.لیوان وقاشق حتما از بقیه جدا باشد با اطرافیان روبوسی نکنید .دهانشویه را میتوانید قبل از صرف غذا انجام دهید تا کمی دهان بیحس بشه وبتوانید غذایتان را میل کنید وبعد از آن هم دوباره دهانشویه کنید تا میزان باکتریهای دهان کم بشه وعفونت نکنند.رعایت بهداشت بسیار مهم است بعد از یک هفته تا 10 روز بهبود پیدا میکند. [1395-10-01]


پاسخ سوال پزشکیدرد درمان

آدرس مطب : 1
تلفن : 1 - 1

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تشخیص حاملگی خارج رحمیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
لنز تماسی چشم چیست؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
اسكوليوزدکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چند وقت بعد از بلفارو میشود بوتاکس کرد؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
ملاسما یا لک حاملگی چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
چگونه پوست را در هواي سرد، نرم نگه داريم؟دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
آب مروارید چشم چه نشانه هایی دارد؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
آیا ارتودنسی دردناک است؟دکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت