سوال :

سلام و خسته نباشید. آیا امکان داره دندانی که عصب کشی شده باز دچار درد بشه؟ من از دیروز در قسمت چپ فک پایینیم که دندانی هست که دوسال پیش عصب کشی شده دچار درد شدم به حالتی که با کوچکترین فشار دندونهام روی هم درد شدیدی حس میکنم و حتی لمس کردن این دندون برای من دردناکه چیزی شبیه زخم بودن. از دیشب آنتی بیوتیک خوردم دردم کمتر شده ولی کلا قسمت این دندون آسیابی و لثه ام حالت زخم داره البته ظاهرا چیزی پیدا نیست و دندونم هم هیچ خال یا خوردگی نداره. آیا مشکل از دندان منه یا لثه هام و باید چکار کنم؟


دکتر کاملیا فرمند :

سلام .بهتره توسط یک دندانپزشک معاینه شوید تا چند مورد رو بررسی کنن.یکی وجود ترک یا شکستگی تو ریشه.دوم وجود ریشه ای که درمان نشده .سوم وجود دندان پوسیده در مجاورت دندان درمان ریشه شده.چهارم بررسی وضعیت ترمیم .پنجم معاینه مخاط دهان در همان ناحیه مورد نظر.والبته نیاز به رادیو گرافی هم دارید. [1395-10-28]


پاسخ سوال پزشکیعصب کشی درد فک

آدرس مطب : 1
تلفن : 1 - 1

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان ریشه ای جوش صورت در طب ایرانیدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
علل، علائم و درمان کشیدگی و پارگی رباط صلیبی زانودکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
فیبرومیالژیا یا دردهای مزمن عظلانی اسکلتی و درمان آندکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
انواع ابزارهای کمکی و وسایل اصلی ارتودنسی دنداندکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
درباره بلفاروپلاستی بیشتر بدانیددکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
لیزر ملاسما چه تاثیری روی این بیماری پوستی دارد؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
نکات بهداشت جنسی مرداندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
فتق مغبنی یا هرنی اینگوینال(inguinal hernia) چیست؟دکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت