سوال :

با عرض سلام .پس از زایمان اولم دچار یبوست شدم که با مراجعه به دکتر مورد عمل قرار گرفتم و پس زایمان دوم دچار درد مقعد شدم که با دارو درمان شد الان مدتیه که هنگام طهارت یه زائده اضافه رو حس میکنم و درد دارم یه عکس گذاشتم بیزحمت راهنمایی کنید باید چیکار کنم


دکتر زهرا سعادتی :

اگر دردی مثل تیر کشیدن داشته باشید مبتلا به هموروئید ترومبوزه هستید و با لیزر کم توان با تابش نور لیزر به این ناحیه این برآمدگی کوچک می شود و جای هیچ گونه اسکاری هم نخواهد داشت. بعد از معاینه حضوری مشخص می شود که آیا این زائده احتیاجی به خارج کردن با لیزر پرتوان دارد یا خیر [1396-02-26]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : تهران ، خیابان پاسداران ، نبش گلستان نهم ، پلاک 457 ، واحد 10
تلفن : 22761600 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تفاوت لیزر اندولیفت با لیزر فرکشنالدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
هر آنچه باید در مورد بوتاکس خط اخم بدانیددکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مودکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
دارو درمانی در طب فیزیکیدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
همه چیز درباره فیشیال پوستدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
کرایوتراپی چیست؟دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
سرطان رحمدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت