سوال :

با عرض سلام .پس از زایمان اولم دچار یبوست شدم که با مراجعه به دکتر مورد عمل قرار گرفتم و پس زایمان دوم دچار درد مقعد شدم که با دارو درمان شد الان مدتیه که هنگام طهارت یه زائده اضافه رو حس میکنم و درد دارم یه عکس گذاشتم بیزحمت راهنمایی کنید باید چیکار کنم


دکتر زهرا سعادتی :

اگر دردی مثل تیر کشیدن داشته باشید مبتلا به هموروئید ترومبوزه هستید و با لیزر کم توان با تابش نور لیزر به این ناحیه این برآمدگی کوچک می شود و جای هیچ گونه اسکاری هم نخواهد داشت. بعد از معاینه حضوری مشخص می شود که آیا این زائده احتیاجی به خارج کردن با لیزر پرتوان دارد یا خیر [1396-02-26]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : تهران ، خیابان پاسداران ، نبش گلستان نهم ، پلاک 457 ، واحد 10
تلفن : 22761600 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت و درمان درد استخوان دنبالچه با روش های طب فیزیکیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تفاوت تزریق چربی بایوفت و نانوفتکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
واژینیسموس یا دخول دردناک چیست؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
هر اندولیفتی اندولیفت نیست!دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
انواع خالدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
آناتومی استخوان ترقوه (کلاویکل)دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
آیا تزریق ژل های دائمی خطرناک است؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
واریکوسل دوطرفه چیست و چگونه بر باروری تأثیر می گذارد؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت