سوال :

خسته نباشید، من مدت زیادیه یبوست دارم و این مشکل خانوادگیه. الان حدود 3 سالی است که مدفوعم چرب که البته خیلی چربه. پزشکم داروهای گوارشی دادند. امپرازول،سوپر مینت یا عصاره نعناع، آمپول رانیتیدین. و میگن که ورم معده و روده دارم، با خوردن داروها 2 تا 3 ماه خوبم که دوباره مدفوع چرب. با این مریضی کلسترول خونم بالا رفته و الان تصلب الشرائین دارم. برای درمان مدفوع چرب چیکار کنم و چه دارویی بخورم. سپاس از زحماتتون.


دکتر زهرا سعادتی :

سلام به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید تا رژیم غذایی شما را اصلاح کنند. فعالیت روزانه کافی و ورزش روزانه نیز بسیار کمک کننده است. در مورد تجویز دارو حتما باید ویزیت شوید و بدون تشکیل پرونده پزشک مجاز نیست دارویی تجویز کند [1397-06-06]


پاسخ سوال پزشکییبوست ورم معده

آدرس مطب : تهران ، خیابان پاسداران ، نبش گلستان نهم ، پلاک 457 ، واحد 10
تلفن : 22761600 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اسپیرونولاکتون در درمان جوشکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
علل،علائم و درمان انحراف چشم (استرابیسم) Strabismusدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
اندولیفت غبغب چیست و چگونه انجام می شود؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
واکسیناسیون و درمان زگیل تناسلیدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
درمان منافذ باز صورتدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
سیستوسکوپی مثانه چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
التهاب ملتحمهدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
چه افرادی می توانند از ایمپلنت استفاده نمایند؟دکتر بیژن موحدیان [ متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی ]
بیماری پانکراتیت یا التهاب لوزالمعده چگونه تشخیص داده و درمان میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت