سوال :

سلام خانوم دکتر من یه پسر 20 ساله هستم که تقریبا 2 ساله ورزش میکنم و بخاطر قدرت تو ورزش در سن 18 سالگی آمپول تستسرون 100 به تعداد 10 عدد استفاده کردم و الان مشکل رشد نکردن مو در صورت مواجه شدم میخواستم بدونم ایا این عوارض همون امپول هاست ؟ اگه میشه منو راهنمایی کنید چجور مشکلمو حل کنم


دکتر پرستو خسروانی :

با سلام،بنظر نمیرسد که مصرف تستوسترون تاثیری بر عدم رشد موهای صورت شما داشته باشد،این مشکل می تواند از عدم وجود فولیکولهای موی کافی و یا عدم حساسیت این فولیکولها به هورمونهای مردانه ناشی شود،جهت درمان با متخصص پوست مشورت کنید. [1399-12-21]


پاسخ سوال پزشکیتستسترون متخصص پوست

آدرس مطب : کرج ، ۴۵ متری گلشهر ، چهارراه گلزار ، جنب انتقال خون ، درمانگاه دکتر شاهرخی
تلفن : 34013784 - 026

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
چه کسانی کاندیدای مناسب لیفت شقیقه هستند؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
مراقبت های پس از جراحی لیزیکدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
تأثیر ویتامین C روی پوستدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
مزوتراپی و تاثیر آن بر رشد موهادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
IVF آی وی افدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
چگونه پوستی سالم و شاداب داشته باشیم؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
اقدامات بعد از میومکتومیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
رابطه تغذیه و جوشدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت