سوال :

سلام من دختری ۳۰ ساله هستم چند سالی هست که صورتم جوش میزنه برای درمان قرص ضد اکنه مورد رو شروع کردم ولی متاسفانه هم جوش ها بیشتر شدن و هم قسمت هایی مثل گونه که قبلا اصلا جوش نمیزد الان جوش میزنه و جاشون سوراخ شده به نظر شما من باید چکار کنم ؟


دکتر لادن ناظمی :

درود و ادب . قرص های ضدآکنه دکتر مورد ( پیوراسکین ) داروی مطلوبی است . اما با توجه به شرح حال شما بهتر است تحت نظر پزشک باشید و با مصرف دوره کوتاهی از آنتی بیوتیک و داروهای موضعی وضعیت را بهبود ببخشید . [1400-11-27]


پاسخ سوال پزشکیآکنه جوش صورت اسکار آکنه

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن : 32240913 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بهترین روش برای تشخیص سنگ کلیهدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
رحم اجاره ای؛ بررسی کامل شرایط، مزایا و معایب آن در ایران و جهاندکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
لیفت و حجم دهی به گونه با تزریق ژلدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
مراقبت از پوست چربدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
قفل شدن زانو به چه وضعیتی گفته می شود؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
کاربرد سی تی اسکن در تشخیص بیماریهای مغز و اعصابدکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
علت و علائم گرفتگی رگ گردندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
سنگ حالب چیست و چگونه بوجود می آید؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت