سوال :

با سلام اقای دکتر من به علت ریزش موی سرم به تشخیص دکترم دارم قرص فیناستراید مصرف میکنم . تو یه سری از سایتها از عوارض این قرص نوشته بودند مثل عقیم شدن و ..... خواستم اگه امکانش هست نظرتونو بدونم مرسی


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

با سلام عقیمی نمیدهد اما ناتوانی جنسی ممکن است بدهد که پس از قطع هم مدتی باقی بماند [1401-08-01]


پاسخ سوال پزشکیفیناستراید درمان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا آدنوزیس پیش زمینه سرطان پستان است؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
دستگاه لیزر دایود چگونه عمل میکند؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
بررسی علل و درمان جوش هورمونیدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
سلولیت چیست و چگونه درمان می شود؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق فیلر خط غم برای از بین بردن ماریونت لایندکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
پیرچشمیدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
علائم و نشانه های بیماری زونادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
نحوه انجام اسکلروتراپی واریسکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
آب درمانی برای دردهای مفصلی و عضلانیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت