سوال :

سلام آقای دکتر.من پسر 25 ساله ای هستم که حدودا 6 ماه است فیاستراید 1 زیر نظر پزشک مصرف می کنم .این دارو باعث شده سینه های من کاملا بزرگ شه و از روی لباس هم مشخصه.می دونم احتمالا پاسختون اینه که پس از ترک خود به خود خوب می شه ولی من نمی تونم فیناستراید رو ترک کنم چون موهام شدیدا می ریزه.حالا چه کار کنم این مشکل حل بشه؟قرص خاصی برای این منظور وجود داره تا سینهها کوچک بشن ؟؟؟؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

متاسفانه خیر . جراحی و لیپوساکشن روش درمان است [1401-01-22]


پاسخ سوال پزشکیفیناستراید لیپوساکشن

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گزگز ران پادکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
کاشت ابرو به روش FIT چیست و چگونه انجام می شود؟دکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
تغییر شیوه زندگی در بهبودی بیماری آسم در کودکاندکتر محمد رضا مدرسی [ فوق تخصص ریه و دستگاه تنفسی کودکان ]
تزریق فیلر بهترین روش رفع خط بغض یا ماریونتدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
مراقبت پوستی در پائیزدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
همه چیز در مورد بیماری دیسک کمردکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
ضایعات پیش بدخیم دهان و روشهای درمان آندکتر امیر منصور شیرانی [ متخصص بیماریهای دهان و دندان ]
تزریق بوتاکس های مجاز در کلینیک دکتر حسن زادهدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
تزریق بوتاکس برای لیفت چشم گربه ای بدون عملدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت