سوال :

باسلام خواستم بدانم جوش های غرور جوانی یا آکنه که مثلا گفته میشود خفیف است یا متوسط یا شدید یا خیلی شدید برچه اساس گفته میشود؟براساس تعداد جوش ها یا نوع و شکل ظاهری جوش ها یا محل قرار گیری جوش ها بر روی بدن؟ باتشکر


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

بر اساس نوع ضایعات صورت است.خفیف یعنی کومدون های سیاه و سفید متوسط یعنی پاپول التهابی و شدید یعنی کیست باشد [1401-08-10]


پاسخ سوال پزشکیجوش صورت

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نکات رژیم های لاغریدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
آمبولیزاسیون شریانی پروستات جهت درمان بزرگی پروستاتدکتر امید هاشمی فرد [ متخصص قلب و عروق ]
عوارض و مزایای مزونیدلینگ دور چشمدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
کاربرد لیزرتراپی چیست و چه مزایایی دارد؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
استرس و ناباروری - بخش دومدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
انواع کیست سینه در زنان و درمان آندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
آیا دیسک کمر میتواند باعث فلج شدن پاها شود؟دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
تزریق داخل مفصلی در تهران و کرج با کادر مجرب در اسرع وقتآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
عملکرد دستگاه آنالیز بدن InBody (بادی آنالایزر)کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت