سوال :

با سلام آقای دکترعزیز من بعد از عمل بینی که بیهوشی کامل داشتم ریزش مو پیدا کردم از قرص rigendite و zink وویتامین سی مصرف می کنم هنوز تاثیری ندیدم ایا مناسبن؟ و داروی موضعی یا درمان بهتری برای من پیشنهاد می کنید ؟ سپاس گزارم


دکتر جمال الدین حسن زاده :

در صورتیکه ریزش موی شما علت دیگری نداشته باشد با ریزش موی پس از عمل جراحی قابل توجیه است . در این موارد موها موقتا وارد فاز استراحت یا تلوژن شده و پس از مدتی مجددا وارد فاز رشد یا آناژن خواهند شد. مکملها نقش ثابت شده ای در آن ندارند و معمولا با مرور زمان بهبود میابد . مگر آنکه علت دیگری نیز برای ریزش مو وجود داشته باشد. [1401-06-02]


پاسخ سوال پزشکیدرمان ریزش مو

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درد استخوان دنبالچه یا Coccydynia چیست؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تاثیر افسردگی بر رابطه جنسیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
علت گلوله شدن فیلرها پس از تزریقدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
روش صحیح لایه برداری از پوست صورتدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
درباره فیموز و پارافیموز چه می دانید؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
درمان کمر درد با نورولیز امواج رادیویی مفاصل فاست کمریدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
عفونت ادراری را جدی بگیریددکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت