سوال :

سلام.خسته نباشید.مردی 22 ساله.مو های سرم بعد از حمام خیلی خشک و به قول معروف سیخ سیخ هستند تا 2 الی3روز دیگه که سرم چرب بشه و کمی حالت بگیرن وکمی ریزش دارم.نرم کننده موی سر باعث ریزش بیشتر موی من میشه یا نه؟ نرم کننده موهای در حد 1 سانتیمتر تا 2 س نرم میکنه یا باید بلندتر باشن؟وپوست سرمو چربتر نمکنه؟اگه باعث ریزش نمیشه چه برندی استفاده کنم و چه شامپویی قبلش استفاده کنم؟سوال دیگه من :اگه نرم کننده مو باعث ریزش میشه ایا چیز دیگه ای هست که مو را نرم کنه و ریزش نده؟ممنون جناب دکتر


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

از ماسک مو به جای نرم کننده استفاده نمایید [1401-10-21]


پاسخ سوال پزشکیمراقبت از مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سونوگرافی آنومالی؛ نحوه انجام در خانهآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
اسکلروتراپی یا درمان رگهای ساق و راندکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق گاز اوزون در کمر برای از بین بردن درد دیسکدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
امکان تشخیص سرطان پستان با سونوگرافیدکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
مازوخیسم جنسی چیست و چه علائمی دارد؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
درمان بیماری های گوارشی با طب سوزنیدکتر محسن پرچمی [ طب سوزنی ]
پارگی رباط صلیبی چیست؟ | علائم و تشخیص پارگی رباط صلیبیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت