شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین - پرتال اطلاع رساني

بررسی کاربردها و هزینه لامینیت دندان

شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین [ پرتال اطلاع رساني ]آدرس وب سایت : www.pezeshkonline.ir

لمینیت دندان برای اشخاصی که مشکلات ظاهری دندان دارند بسیار مناسب است ، این روش امروزه به جای ارتودنسی استفاده می شود و با تاثیر فراوانی که در تغییرات ظاهر دندان در یک جلسه ایجاد کرده است جایگزین بسیار مناسبی جای ارتودنسی شده است .

لمینیت دندان کاربردهای بسیار فراوانی دارد از جمله :

رفع پوسیدگی دندان

رفع بد فرمی دندان

رفع بد رنگی دندان

اگر قصد انجام لمینیت دندان را دارید توصیه می کنیم در انتخاب دندانپزشک زیبایی بسیار دقت نمایید ، اگر دندانپزشک دندان دارای تبحر و تجربه کافی باشد برای دندان های آسیب دیده و بدفرم ماندگارترین روش را انتخاب می نماید.

دندان پزشک زیبایی برای اصلاح طرح لبخند از لمینیت دندان استفاده می کنند ، امروزه باتوجه به مزیت های که لمینیت داشته است جایگزین بسیاری از موارد ارتودنسی شده است ، با لمینیت دندان شما می توانید پوسیدگی دندان ها ، بد فرمی و اصلاح بد رنگی را انجام دهید .

در اشخاصی که جلوزدگی دندان و یا روی هم رفتگی دندان دارند می توانند با لمینیت دندان این مشکل را حل نمایند ، این روش هم چنین برای بستن فواصل دندان بسیار موثر و موفق عمل کرده است .

درخشندگی و دوام دندان ها با لمینیت ایجاد می گردد.

اشخاصی که به دلیل مصرف بیش از اندازه سیگار و یا به دلیل موروثی بودن دندان هایشان دچار بدرنگی شده است می توانند برای درخشندگی و سفید کردن دندان های خود ازلمینیت دندان استفاده نمایند ، لمینیت دندان علاوه بر ایجاد تغییرات چشمگیر در چهره شما دارای چندین سال ماندگاری است.

یکی از سوالات متداولی که پرسیده می شود ، آیا در لمینیت دندان ، تراش دندان انجام می شود ؟

در انجام لمینیت دندان بافت دندان هیچ آسیبی نمی بیند ، بلکه در خارجی ترین قسمت دندان نصب وطراحی می شود .

قیمت لمینیت

لمینیت چیست ؟

یک پوست ظریف و درخشان که بسیار نازک است را لمینیت دندان می گویند ، که در اثر قرار گیری بر روی دندان ها علاوه برزیبایی و دوام دندان ها مشکلات قبلی دندان را از بین می برد ، لمینیت بد رنگ شدن دندان ها که معمولا با زردی خود را نشان می دهد و علت آن معمولا در اثر مصرف مواد غذایی رنگی ، سیگار و عدم رعایت بهداشت می باشد را به آسانی برطرف می سازد.

اصلاح طرح لبخند شامل موارد بسیاری است که یکی از این موارد لمینیت است .

انواع لمینیت دندان :

دکتر با توجه به نیاز بیمار و موقیعت دندان ها یکی از انواع لمینیت دندان را برمی گزیند در ذیل به انواع لمینیت دندان اشاره می کنیم :

لمینیت سرامیکی

لمینیت کامپوزیتی

لمینیت سرامیکی :

دندانپزشک در مواقعی که بهم ریختگی دندان ها زیاد باشد و یا میزان پوسیدگی دندان زیاد باشد توصیه می کند بیماراز لمینیت سرامیکی استفاده نماید ، انتخاب رنگ در روش لمینیت سرامیکی وجود دارد شخص می تواند درجه ی سفیدی دندان و روشنی آن را انتخاب نماید .

انواع لمینت سرامیکی

لمینیت سرامیکی خود انواع مختلفی دارد که این تقسیمبندی براساس ترکیب سرامیک استفاده شده و روش ساخت انجام میشود.

لمینیت سرامیکی ایی ماکس

لمینیت سرامیکی زیرکونیا

لمینیت سرامیکی کاد کام

لمینیت سرامیکی لومینیرز

لمینیت سرامیکی بریلیانس

لمینیت سرامیکی ای پی اس ونیر

لمینیتها هر کدام خصوصیات و مزایای مخصوص به خود را دارند که بسته به وضعیت دندانهای بیمار و خواستهی او از دکتر یکی از آنها انتخاب میشوند. پیشنهاد ما این است که افرادی قصد انجام لمینیت سرامیکی دارند برای تصمیمگیری در رابطه با نوع آن به دندانپزشک مراجعه کنند. دکتر هومن عشقی دندانپزشک زیبایی در جلسات مشاوره با بیماران انواع لمینیت را برای آنها توضیح میدهد و در انتخاب بهترین درمان کمکشان میکند.

لمینت سرامیکی ایى ماکس

ترکیب پایهی لمینیت سرامیکی ایی ماکس از جنس لیتیوم دی سیلیکات میباشد و با ریختگی تهیه میشود، به این صورت که اول روی قالب گچی بیمار یک الگوی مومی میسازند و بعد این الگوی مومی ذوب و مولد میشود و لیتیوم دی سیلیکات مذاب را داخل این مولد میریزند و شکل الگو را به خود میگیرد. این نوع لمینیت به لحاظ زیبایی، رنگ و درخشندگی از لمینیهای زیرکونیا و کاد کام برتر است اما مقاومتش به نسبت آنها پایینتر میباشد.

لمینت سرامیکی زیرکونیا

پایهی لمینیت سرامیکی زیرکونیا از جنس اکسید زیرکونیوم روی قالب گچی به دست آمده از دهان بیمار ساخته میشود و با خمیر چینی لایه لایه روی پایه، به شکل دندان در میآید و در نهایت آن را در کوره می پزند. بزرگترین مزیت لمینیت سرامیکی زیرکونیا استحکام بسیار زیاد و دوام بالای آن است ولی ایراد این درمان شفافیت کمتر آن نسبت به سایر درمانهاست.

لمینت سرامیکى کاد کام

لمینیت سرامیکی کاد کام یکی از روشهای ساخت لمینیت و روکش دندان است که به وسیلهی کامپیوتر و با تراشیدن یک بلوک سرامیکی ساخته میشود. این لمینیت در عرض چند ساعت در مطب دندانپزشک ساخته میشود. روش انجام این درمان به این صورت است که بعد از اسکن دندانها اطلاعات آنها را به کامپیوتر انتقال میدهند و روکش مورد نظر به صورت مجازی طراحی میشود و این اطلاعات به دستگاه تراش انتقال مییابند و در دستگاه تراش لمینیت روی یک بلوک سرامیکی از پیش تعیین شده تراشیده و ساخته میشود.

مزایا و معایب لمینیت سرامیکی کاد کام

از مزایای این درمان سرعت آن است زیرا در یک جلسه قابل انجام است و از معایب قابل توجه آن باید به این نکته اشاره کرد که این لمینیت از یک بلوک تک رنگ تهیه میشود و مانند سایر روشها به صورت لایه لایه و از رنگهای مختلف به وجود نمیآید در نتیجه زیبایی و طبیعی بودن آن نسبت به سایر روشها کمتر است.

مراحل نصب لمینیت سرامیکی :

قالب دندان برای نصب لمینیت سرامیکی پس از تراش دندان ها نیاز است ، جهت تشخیص جایگاه دندان ها در فک از قالب گیری استفاده می شود و سپس با توجه به موقعیت دهان و دندان لمینیت ها را تعیین می کنند ، پس از آن برای ساخت قالبهای را که اندازه گیری شده اند به بخش لابراتوار ارسال می نمایند تا مراحل ساخت انجام شود و در پایان داندان پزشک زیبایی با مهارت و دقت بالا آنها را در مکان خود قرار می دهد ، چسب مخصوصی جهت نصب لمینیت ها استفاده می شود این چسب هیچ فاصله ای بین دندان ایجاد نمی کند و به شکل دائمی روی دندان فیکس می شود . پس از نصب آنها دندانها به دلیل درخشان و زیبا بودنشان بسیار ایده آل و گیرا خواهند بود .

لمینیت کامپوزیتی :

در این روش مواد همرنگ دندان بدون آسیب به دندان و بدون تراش استفاده می شود ، پس از لمینیت کامپوزیتی دندان ها بسیار مرتب و زیبا به نظرمی رسند .

این روش امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای روش ارتودنسی است ، در این روش تا حد قابل توجهی بهم ریختگی و نامنظمی دندان ها را می توان برطرف کرد .

مزیت لمینیت دندان :

نقش اساسی لمینیت دندان اصلاح طرح لبخند است ، لبخندهای ماندگار و زیبایی دندان از دیگر مزیت های لمینیت دندان است .

پر شدن فضای خالی دندان ها با لمینیت دندان امکان پذیر است .

فواصل دندانی با لمینیت امکان پذیر است .

زردی دندان ها و بد رنگی دندان ها را با لمینیت دندان می توان برطرف نمود .

لمینیت دندان در اصلاح طرح لبخند بسیار کاربرد دارد .

ترتیب دندان ها و برطرف کردن بهم ریختگی دندان ها با لمینیت فراهم می شود .

هیچ آسیبی به بافت دندان ها با لمینیت دندان وارد نمی شود .

اصلاح شدید ترین بهم ریختگی دندان ها با لمینیت امکان پذیر است .

لمینیت دندان جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی نظیر ارتودنسی است .

هزینه لمینیت مناسب است .

می توان در یک جلسه جلوه بسیار زیبایی به دندانها داد .

این روش نسبت به ارتودنسی درخشندگی و زیبایی دندان ها را فراهم می کند .

انتخاب میزان سفیدی دندان و رنگ دندان در این روش امکان دارد .

پوسیدگی دندان به هیچ عنوان با لمینیت ایجاد نمی شود .

فرم دهی و داشتن لبخند زیبا را فراهم می کند .

جنس لمینیت :

دکتر با توجه به نیاز بیمارجنس لمینیت را سرامیکی یا کامپوزتی تعیین می کند .

مراقبت های پس از لمینیت دندان :

پس از لمینیت دندان اشخاص باید اقدامات پس از آن را با رعایت اصول و موارد بسیار ساده فراهم سازند ، یکی از دغدغه های اشخاص پس از لمینیت دندان مراقبت های پس از آن است ، که باید بیان شود جای نگرانی وجود ندارد زیرا با رعایت نکات ساده می توان برای سالیان سال از داشتن لبخند زیبا لذت ببرید .

پس از میل نمودن هر وعده غذایی مسواک کردن الزامی است .

انجام مسواک زدن مرتب به بهداشت آنها کمک شایانی می کند .

استفاده از نخ دندان و شستن پشت دندان الزامی است .

پس از خوردن مواد خوراکی رنگی و پفک باید مسواک انجام شود .

نحوه صحیح مسواک زدن با زاویه درجه و به شکل عمود است .

پالیش های ساده و چکاپ بهتر است هرشش ماه یکبار با مراجعه به دندانپزشک انجام شود

زیبایی دندان بدون تراش :

یکی از سوالات شایع اشخاص زیبایی دندان بدون تراش است ، لمینیت دندان بدون تراش بسیار برای این اشخاص مناسب است ، در این بخش توضیحاتی مختصری درباره این روش بیان می کنیم .

با لمینیت کامپوزیتی می توان بدون هیچ وارد شدن آسیب به مینای و بدون نیاز به تراش دندان زیبایی دندان را ایجاد کرد ، در این روش با به کارگیری مواد همرنگ دندان اصلاح طرح لبخند صورت می گیرد ، از مزیت های این روش به تعیین درجه رنگ دندان و میزان سفیدی دندان ها می توان اشاره کرد لازم به ذکراست این روش یک الی سه ساعت در یک جلسه انجام می شود .

این روش معمولا دارای ماندگاری ۷ الی ۱۰ ساله است ، انتخاب دندانپزشک در این امر تاثیر گذار است ، تبحر و تجربه دندانپزشک بسیار در زیبایی اصلاح طرح لبخند تاثیر گذار است ، دکتر هومن عشقی توصیه می کند اشخاص به مراکز غیرمعتبر مراجعه نکنند تا از خسارات جبران ناپذیری که ممکن است به بافت دندان وارد شود اجتناب نمایند .

لمینیت کامپوزتی همان روش زیبایی دندان بدون تراش دندان است .

قیمت لمینیت :

بسیاری از مواقع از دکتر سوالاتی در خصوص هزینه لمینیت پرسیده می شود ، در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که هزینه لمینیت با توجه به روشی که انتخاب می شود ، نیاز بیمار ، و رفع مشکلات دندان متفاوت است بنابراین به شکل قطع نمی توان هزینه ای برای لمینیت بیان کرد .

بهتر است در ابتدا به دندانپزشک مراجعه نمایید تا نیازهای شما را جویا شود و با توجه به شرایطی که دندان هایتان دارد هزینه لمینیت را تعیین نماید .

سوالات متداول لمینیت دندان :

در ذیل برخی از سوالات متداول لمینیت دندان را که اغلب بیماران بیان می کنند را پاسخ می دهیم .

چگونه روش انجام لمینیت برای هر شخص تعیین می گردد ؟

دندانپزشک با صلاح دید خود و براساس جنس دندان های بیمار و مشکلات دندان های بیمار روش لمینیت و جنس آن را تعیین می کند ، اگر نیاز به جنس محکم تری باشد پزشک لمینیت سرامیکی را تعیین می نماید ، از دیگر مزیت های این لمینیت می توان به ثابت بودن رنگشان اشاره کرد .

جنس لمینیت ها از چیست ؟

معمولا لمینیت ها از پوسته باریک که از جنس سرامیک ، کامپوزیت و چینی هستند تشکیل شده است .

چه کسانی نمی توانند لمینیت را انجام دهند ؟

به شکل قطع برای انجام این زیبایی دندان ممنوعیتی وجود ندارد اما افرادی که که در لثه عفونت دارند و یا پوسیدگی شدید دندان دارند بهتر است از انجام لمینیت دندان منصرف شوند ، در برخی از اشخاص دندان ها فاقد مینا است و یا کوتاهی دندان بیش از اندازه است که توصیه می شود این اشخاص هم از انجام لمینیت منصرف شوند ، زیرا گزینه های مناسبی برای انجام این زیبایی دندان نمی باشند و یا انجام این روش برای آنها امکان پذیر نیست و یا اگر انجام شود شخص نتیجه دلخواهی را کسب نمی نماید .

برای درمان هم می توان از لمینیت استفاده کرد و یا کاربردهای لمینیت چیست ؟

به طور کلی از لمینیت برای موارد زیبایی استفاده می شود بنابراین عمده کارایی این روش برای زیبایی است ، اما در برخی موارد از این روش برای رفع و اصلاح بی نظمی ها دندان ، از بین بردن فاصله بین دندانی و رفع رنگ کدر دندان استفاده می شود .

آیا پس از اصلاح طرح لبخند نیاز است مسواک زده شود ؟

بله جنس دندان و لمینیت ها بسیار بهم نزدیک است ، بنابراین پس از انجام لمینیت نیاز است که علاوه بر رعایت بهداشت دندان مانند دندان های اصلی نیاز به مراقبت دارند ، اگر بهداشت دندان رعایت نشود لمینیت ها تغییر رنگ می دهند و دچار آسیب می شوند.

در صورت آسیب لمینیت چه مشکلی پیش می آید ؟

در زمان اندک و بسیار ساده می توان آسیب و یا تخریب شدن لمینیت ها را اصلاح و ترمیم کرد ، اگر لمینیت کامپوزیتی قسمتی که آسیب دیده است را می توان اصلاح نمود .

انجام مراقبت های پس از لمینیت بسیار مهم می باشد دکتر توصیه می کنند جهت ماندگاری بهتر للمینیت مراقبت های پس از لمینیت را انجام دهند .

دندان پزشک زیبایی بیان می کنند دندانی که بر روی آن لمینیت انجا شده است به همان اندازه ممکن است پوسیده شود که دندان طبیعی ممکن است پوسیده شود بنابراین رعایت بهداشت دهان بسیار مهم می باشد ، علت این امر سالم ماندن دندان است .

طول عمر دندان لمینیت شده چقدر است ؟

طول عمر دندان لمینیت شده بسته به رعایت مراقبت های هر شخص پس از لمینیت متفاوت است ، هم چنین جنس لمینیت در طول عمر دندان لمینیت شده نیز تاثیر گذار است .

لمینیت یکی از روش های زیباسازی دندان ها و اصلاح طرح لبخند است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است

ایشان به تمامی اشخاصی که لمینیت را انجام می دهند توصیه می کند حتما موارد ذیل را رعایت نمایند :

مراقبت های پس از لمینیت:

اجتناب از مصرف نوشیدنی های رنگدار

اجتناب از مصرف غذاهای رنگدار

عدم مصرف سیگار

عدم مصرف قلیان

عدم مصرف طولانی مدت قهوه

عدم مصرف طولانی مدت چای

تغییر رنگ لمینت در صورت مصرف هر چه بیشتر این مواد نیز افزایش می یابد ،دندانپزشک زیبایی توصیه می کند اشخاص تا حد ممکن موارد ذکر شده در بالا را کاهش دهند تا تغییر رنگ لمینیت کاهش یابد ، هم چنین عمر لمینیت نیز افزایش می یابد .

در برخی از موارد مصرف دهانشویه ها می تواند سبب تغییر رنگ لمینیت ها شود بنابراین توصیه می شود اگر قصد مصرف لمینیت را دارید با دندانپزشک زیبایی خود مشورت نمایید تا در صورت صلاحدید و تایید دندانپزشک زیبایی به مصرف دهانشویه بپردازید .

تفاوت لمینیت و بلیچینگ

لمینیت دندان و بلیچینگ هر دو راهی برای زیباتر و سفیدتر کردن دندان ها هستند، اما تفاوت اصلی این دو روش در تغییر حالت و شکل دادن فرم دندان ها است. در روش بلیچینگ فقط با استفاده از سفید کننده ها می توان رنگ دندان را تا چند درجه روشن تر کرد ولی نمی توان شکل ظاهری و نامرتبی دندان ها را تغییر داد. این در حالی است که در روش لمینیت دندان، علاوه بر سفید کردن دندان ها می توان با استفاده از مواد لمینیت روکشی بر روی دندان ها قرار داد تا مشکل نامرتبی زردی و یا شکستگی های دندان های جلو، اصلاح شود.

برای مقایسه دو روش بلیچینگ و لمینیت دندان بهتر است توضیح کوتاهی از روش کار هر دو برایتان بدهیم:

بلیچینگ دندان

در روش بلیچینگ از موادی مانند پراکسیدهیدروژن برای سفید کردن دندان ها استفاده می کنند و این عمل حتما باید توسطدندانپزشک زیباییبرای شما انجام شود، به هیچ عنوان کار با این مواد نباید در منزل انجام شود مگر طبق پیشنهادد ندانپزشک زیبایی شما، که ممکن است چند جلسه از درمان را در منزل انجام دهید. این مواد دقیقا مانند وایتکس عمل می کنند، با بلیچینگ می توان دندان ها را تا چندین درجه روشن تر کرد، به این روش از سفید کردن دندان ها، سفید کردن شیمیایی دندان ها هم نیز می گویند. این روش مناسب افرادی است که دندان های منظم و ردیفی دارند، و تنها مشکل ظاهری دندان های آن ها زرد بودن دندان هایشان است.

لمینیت

در روش لمینیت دندان، همانطور که گفته شد می توان علاوه بر سفید کردن دندان ها، فاصله دندان ها، طرح، فرم و شکل و شکستگی های دندان ها را اصلاح کرد. این روش مانند چسباندن ناخن مصنوعی بر روی ناخن های طبیعی می باشد. در روش کامپوزیت لمینیت نیاز زیادی به تراشیدن دندان نیست و مناسب افرادی است که دندان های سالمتری دارند و نامنظمی خفیفی در دندان هایشان دیده می شود. اما در افرادی که دندان هایشان خرابی بیشتری دارد و فاصله و روی هم رفتگی دندان هایشان شدیدتر است از روکش های لمینیت سرامیکی استفاده می شود. در این روش دندان ها را بیشتر از روش کامپوزیتی تراش می دهند و برخلاف روش کامپوزیت در جلسه اول قالبگیری صورت می گیرد. و روکش دندان ها توسط لابراتوار ساخته و در جلسات بعدی بر روی دندان فرد قرار می گیرد.

تفاوت لمینیت سرامیکی و کامپوزیت ونیر

همواره داشتن دندان های ردیف و سفید و یک لبخند زیبا آرزوی تمامی افرادی بوده و است. اصلاح طرح لبخند شما توسط دندانپزشک زیبایی، اعتماد به نفس شما را در زمینه برقراری روابط اجتماعی افزایش می دهد.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی، به خصوص در علم دندانپزشکی زیبایی، راه های مختلفی برای اصلاح طرح لبخند و زردی و نامرتب بودن دندان ها ارائه شده است. همانطور که گفته شد، دو روش اصلی لمینیت دندان، لمینیت سرامیکی و کامپوزیت ونیر می باشد. در این مقاله سعی شده تا تفاوت ها، مزایا و معایب هر دو روش به طور مختصر برای شما ارائه شود. تا شما عزیزان بتوانید انتخابی دقیق تر برای درمان دندان های نامرتب خود، نسبت به شرایطتان داشته باشید.

لمینیت سرامیکی، مزایا و معایب آن

به طور کلی لمینیت کردن دندان، قرار دادن یک لایه نازک از مواد مخصوص توسط دندانپزشک زیبایی بر روی دندان های شما است. در روش لمینیت سرامیکی، ابتدا دندانپزشک زیبایی، عمل قالبگیری بر روی دندان های شما را انجام می دهد، سپس این قالب در لابراتوار ساخته می شود. به همین دلیل ممکن است که دوره درمان شما در روش لمینیت سرامیکی طولانی تر باشد. ( حدود دو الی سه هفته )

اما نمی توان از مقاومت بالای لمینیت سرامیکی چشم پوشی کرد، به همین سبب لمینیت سرامیکی نسبت به لمینیت کامپوزیت ونیر، هزینه بیشتری دارد. در لمینیت سرامیکی، نمی توان رنگ دندان ها را بیشتر از یک یا دو درجه سفیدتر کرد.

این روش مناسب افرادی است که میزان بهم ریختگی دندان های آن ها بسیار زیاد باشد. یا دارای دندان های خراب و پوسیده زیادی باشند. در روش لمینیت سرامیکی دندان ها به مقدار زیادی تراش داده می شوند. که ممکن است برای بسیاری از افراد این مورد، مطلوب نباشد.

کامپوزیت ونیر، مزایا و معایب

در روش کامپوزیت ونیر ، بر خلاف لمینیت سرامیکی،دندانپزشک زیباییشما تراش کمتری به دندان هایتان می دهد. و یا ممکن است در برخی از افراد حتی نیاز به تراش دادن دندان نباشد، اما باید در نظر داشته باشید که این روش مناسب افرادی است که دندان هایشان بی نظمی خفیف دارد و یا فقط دچار زردی دندان ها هستند.

درکامپوزیت ونیرامکان سفید کردن دندان ها بیشتر از دو درجه وجود دارد. هزینه آن نسبت به لمینیت سرامیکی کمتر است، و به سبب نیاز نبودن به قالبگیری، این روش در یک و یا نهایتا دو جلسه اجرا می شود.

شما می توانید برای بیشتر دیده شدن از بهترین فضای تبلیغات آنلاین استفاده نمایید. گروه نرم افزاری پزشک آنلاین با قرار دادن چنین فضایی در اختیار شما، این امکان را فراهم می سازد که سایتی با بالاترین بازدید نسبت به رقبای خود داشته باشید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128883465 تماس حاصل فرمایید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

سیانوز ( کبودی ) در کودکان

دکتر فریدون آشنایی [ فوق تخصص بيماريهای قلب اطفال ]

نکاتی درباره زگیل های پوستی

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

علت ارگاسم دردناک یا دیس ارگاسم در زنان چیست؟

دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]

پاییز؛ فصل دردهای سیاتیک

دکتر محسن پرچمی [ طب سوزنی ]

بلفاروپلاستی پلک تحتانی چیست و چگونه انجام میشود؟

دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]

بهترین روشهای درمان درد در کلینیک درد

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

معایب و عوارض کاشت مو چیست؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

درمان های ترکیبی اسکار آکنه

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر محمد آذربایجانی - اعصاب ، روان و مشاوره
دکتر محمد آذربایجانی

اعصاب ، روان و مشاوره


www.drazarbayejani.ir
دکتر علی فرخانی - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر علی فرخانی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drfarkhani.com
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر علیرضا واعظ شوشتری - متخصص پوست ، مو و زیبایی
دکتر علیرضا واعظ شوشتری

متخصص پوست ، مو و زیبایی


www.drvaez.ir
دکتر بهرام اشراقی - فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم
دکتر بهرام اشراقی

فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم


www.dreshraghi.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت