معاون غذا و داروي وزارت بهداشت خبر داد؛ معرفي سومين داروي بيوتكنولوژي در خرداد
شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین [ پرتال اطلاع رساني ]آدرس وب سایت : www.pezeshkonline.ir
با توجه به سخنان معاون غدا و دارويی وزارت بهداشت مبني بر ارائه داروهاي بيوتكنولوژي ميانگين هر دو ماه يكبار،سومين داروي جديد بيوتكنولوژي خراد معرفي مي شود.
دكتر دنياروند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: امسال افزايش يارانه اي در مورد دارو نداريم ضمن آنكه با توجه به اين مسئله هيچ مشكلي در اين زمينه وجود نخواهد داشت زيرا در صورت وجود مشكل با كمك از ساير اعتبارات بخش ها مي توان اين مسئله را برطرف كرد.
وي گفت: سومين داروي جديد بيوتكنولوژي خرداد امسال رونمايي مي شود ضمن آنكه ميانگين هر دو ماه يك بار شاهد رونمايي يك داروي بيوتكنولوژي جديد خواهيم بود.
درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید
دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تاثیر قطره آهن روی پوسیدگی دندان کودکاندکتر نیلوفر فلاح [ متخصص دندانپزشکی کودکان ] توصیه هایی برای کاهش ورم پاها در طی بارداریدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ] دستگاه لیزر دایود چگونه عمل میکند؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ] راهكارهای راهبردی عادل شدن كدامند ؟دکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ] عوارض واریکوسلدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ] درمان نامتقارن بودن فک با تزریق ژلدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت