دکتر هما فاتحی - پوست و مو

مزایای تزریق ژل بینی در مقایسه با جراحی

دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]آدرس وب سایت : www.drfatehi.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309 تلفن مطب : 32245018 - 031

تزریق ژل برای قوز بینی یکی از روش های درمانی و زیبایی برای برطرف کردن این ایراد موجود در بینی و زیباتر به نظر رسیدن صورت به ویژه از نمای نیم رخ دارد.با وجود این که شکل استاندارد و کلی برای بینی بی عیب و نقص وجود ندارد اما ویژگی هایی که موجب جذاب تر شدن و بهتر دیده شدن فرم بینی می شود شامل صاف بودن پشت بینی، کوچک و باریک بودن نوک بینی و متناسب بودن آن با زوایای صورت می باشد.در موارد خاصی می توان بدون انجام جراحی بینی و فقط با استفاده از روش های غیر جراحی از جمله تزریق ژل به بینی فرم دلخواه را به این ناحیه حساس از صورت بخشید.

اصلاح بینی با تزریق ژل

در مواردی که بر روی بینی افراد فرورفتگی هایی وجود دارد و آن فرورفتگی ها موجب ایجاد قوز کاذب بر روی بینی شده است می توان از روش تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی استفاده کرد. به عنوان مثال زمانی که بین بینی و پیشانی فرورفتگی های عمیقی وجود دارد و این امر موجب شده است که بینی قوز کاذب داشته باشد با استفاده از روش تزریق ژل می توان کاری کرد که قوز کمتر دیده شود.

تزریق ژل بینی روشی است که بدون نیاز به جراحی، ایجاد برش و بستری شدن، می تواند عیوب ناچیز بینی از قبیل قوز و افتادگی نوک بینی را رفع نماید. این روش توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

محدودیت های مهم برای تزریق ژل بینی

مهم ترین کاربرد تزریق ژل در نواحی مختلف بینی این است که می توان فرم بینی را روتوش کرد و از این طریق شکل آن را تغییر داد. استفاده از روش غیر جراحی تزریق ژل برای قوز بینی دارای محدودیت هایی می باشد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

1-ماندگاری تزریق ژل نسبتا کوتاه است و برای مدت زمان 8 تا 12 ماه اثر دارد. بعد از گذشت این مدت ژل جذب می شود و بینی به حالت قبل باز می گردد.در واقع تزریق ژل به بینی، یک روش دائمی برای از بین بردن ضعف های آن به شمار نمی رود. چرا که نه ساختار استخوان بینی را عوض می کند و نه شکل غضروف آن را تغییر می دهد.

افرادی که از فیلرها برای تزریق به بینی استفاده می کنند، باید بدانند که اثر این محصولات، موقت خواهد بود. با این وجود این شانس برای آن ها وجود دارد که پس از مدتی، دوباره تزریق را تکرار کنند و همان نتایج قبلی را حتی با کمی پیشرفت، در ظاهر بینی خود به وجود بیاورند.

2-استفاده از این روش تنها برای روتوش بینی می باشد و نمی تواند اشکالات اساسی بینی مانند بزرگ بودن، کج بودن بینی و افتادگی بینی را اصلاح کند و برای رفع اشکالات اساسی فرد باید روش های جراحی بینی را انتخاب کند.

در واقع این روش سایز بینی شما را کاهش نمی دهد و در مواردی حتی به مقدار کم، سایز بینی را بیشتر خواهد کرد. با این وجود عدم استفاده از جراحی در این روش و موقتی بودن آن، ریسک های احتمالی را کاهش می دهد.در بعضی از موارد افرادی که از نتیجه جراحی بینی خود راضی نیستند، از فیلرها استفاده می کنند تا بخشی از جنبه های بینی خود را تقویت کنند.

3- تضمین قطعی وجود ندارد که فرد پس از تزریق ژل به نتیجه دلخواه خود برسد.در درجه اول، بسیار مهم است که فرد با انتظارات منطقی، به سراغ انجام تزریق فیلر به بینی خود برود. اگر انتظار شما از این کار بیش از حد باشد، ممکن است نتایج نهایی فرآیند برای شما اصلا خوشایند به نظر نرسد.گاهی افراد انتظار دارند که تزریق فیلر به بینی، درست همان کار جراحی بینی را برای آن ها انجام بدهد. چنین تصوری در نهایت به احساس رضایت فرد از نتایج کار لطمه خواهد زد.بسیاری از افراد با انتظار معقول و منطقی، از نتایج تزریق فیلر به بینی خود لذت می برند و این کار را برای خودشان سودمند می دانند.

4- به دلیل این که اثرات تزریق ژل موقتی می باشد این درمان به نگهداری منظم نیاز دارد.افرادی که پس از انجام تزریق، به توصیه های پزشک عمل نمی کنند و بینی خود را در شرایط مطلوب نگه نمی دارند، همواره ممکن است با خطر جابجایی فیلرها در بینی خود روبرو شوند.این موضوع البته به ندرت اتفاق می افتد اما می تواند تجربه نگران کننده ای برای افراد مختلف باشد. راه و روش نگهداری منظم از بینی پس از تزریق فیلر ، چندان پیچیده نیست اما به هر حال بعضی از افراد، علاقه چندانی به پذیرفتن چنین مسئولیت هایی ندارند.

5- این امکان وجود دارد که برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز باشد بیمار برای چند جلسه درمان را ادامه دهد.

6- با استفاده از روش تزریق ژل نمی توان از تغییرات چهره مرتبط با سن پیشگیری کرد.این کار وقت بیشتری را از فرد می گیرد و به همین خاطر ممکن است برای گروهی از افراد، خوشایند به نظر نرسد.

با این وجود آن هایی که برای این فعالیت زیبایی به اندازه کافی وقت می گذارند و با صبر و حوصله تزریق فیلر را در چند جلسه انجام می دهند، معمولا به بهترین نتیجه ممکن از این کار دست پیدا می کنند. تزریق فیلر البته در بسیاری از موارد در همان یک جلسه نیز، مفید و موثر واقع می شود.

تزریق ژل بینی

مزایای تزریق ژل برای قوز بینی

ویژگی های مثبت تزریق ژل برای قوز بینی شامل موارد زیر است:

1-فرد پس از تزریق ژل نیاز به استراحت ندارد. دوران ریکاوری پس از انجام تزریق فیلر، بسیار کوتاه است. فرد پس از تزریق ژل، بلافاصله مرخص می شود و به سپری کردن هیچ زمانی در کلینیک، نیاز ندارد.پس از مرخص شدن، این فرد می تواند فعالیت های معمول روزمره را از سر بگیرد و حتی به موقعیت شغلی خود برگردد. این فرد تنها باید مراقب باشد که صدمه ای به بینی خود وارد نکند و با انجام بیش از حد فعالیت های سنگین در اولین روزهای بعد از عمل، نتیجه کار را در معرض خطر قرار ندهد.

2-امکان ایجاد تورم و یا کبودی پس از تزریق به ندرت می باشد که در صورت ایجاد شدن پس از گذشت 3 تا 4 روز از بین می رود. در واقع پشت سر گذاشتن این فرآیند، عوارض جانبی خاصی را به دنبال ندارد و به همین خاطر، روند بهبودی کامل فرد با سرعت زیادی طی خواهد شد.در مقابل اما افرادی که به سراغ جراحی بینی می روند، باید یک دوران ریکاوری نسبتا طولانی را پشت سر بگذارند و در این دوره زمانی، مراقبت های ویژه ای از خودشان به عمل بیاورند.

3-در این روش پس از عمل احساس درد وجود ندارد و یا به صورت اندک می باشد. تزریق فیلر حتی به بی حسی موضعی نیز نیاز ندارد. چرا که اصلا درد زیادی را به فرد تحمیل نمی کند. با این وجود برای افرادی که حتی نمی توانند درد سوزن تزریق را نیز تحمل کنند، ممکن است مقداری بی حسی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

4-نیازی به استفاده از چسب بر روی بینی و یا پانسمان کردن بینی نیست.

5-پس از تزریق ژل می توان نتیجه را بلافاصله مشاهده کرد و فرد تغییرات حاصل شده در بینی خود را مشاهده می کند. بینی بسیاری از افراد دارای برآمدگی یا جای ضربه می باشد و فرد آمادگی انجام جراحی را ندارد در این صورت تغییر شکل ظاهری بینی با استفاده از روش تزریق ژل همان چیزی است که فرد به دنبال آن می باشد.تغییر شکل بینی با استفاده از تزریق ژل موجب می شود تا بینی فرد ظاهری صاف تر و زیباتر داشته باشد.
مهم ترین مزیت تزریق ژل برای قوز بینی در مقایسه با استفاده از روش های جراحی بینی را می توان بهبود شکل بینی در یک ویزیت که در مطب انجام می شود دانست. این روش درمانی برای بیمارانی که به دنبال روشی سریع و دارای کم ترین تهاجم برای تغییر شکل بینی خود می باشند به یک گزینه ی ایده آل تبدیل می کند.

6-این روش کم هزینه تر از جراحی بینی است. افرادی که به سراغ عمل های زیبایی می روند، همواره دغدغه ای به نام هزینه دارند. چرا که عمل های زیبایی اساسا فعالیت های ارزان قیمتی به شمار نمی روند.

با این وجود افرادی که به سراغ تزریق فیلر برای قوز بینی می روند نسبت به آن هایی که روش های جراحی را برای برطرف کردن نقص های بینی انتخاب می کنند، هزینه به مراتب کمتری را پرداخت خواهند کرد.

کاربرد تزریق ژل برای قوز بینی

مزایای تزریق ژل بینی در مقایسه با جراحی

امروزه تزریق بوتاکس به یکی از امور رایج در کلینیک های پوست و زیبایی بدل شده است. این خدمت مقرون به صرفه، با کمترین عوارض می تواند بسیاری از آثار و علائم افزایش سن را بطور موقت رفع کند. شما می توانید برای تزریق بوتاکس به مراکز پزشکی پوست و مو مراجعه نمایید و از انجام این عمل در اماکن نامعتبر و غیر مجاز اکیداً بپرهیزید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

کلیپ ارتودونسی جهت اصلاح روابط دندانی 1

دکتر بیژن موحدیان [ متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی ]

آیا جایگزینی جهت درمان با رو آکوتان وجود دارد

دکتر رسول توکلی کیا [ متخصص پوست و مو ]

انواع راهکار درمانی جوش های التهابی

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

راههای افزایش شیر مادر چیست ؟

دکتر سمیرامیس هوشیار [ متخصص زنان و زایمان ]

پیش از مراجعه به متخصص پوست باید بدانید

دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]

عدم تقارن صورت و درمان با تزریق ژل

دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]

آیا قرص کلاژن و کرم کلاژن مصرف کنیم؟

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

رژیم غذایی در نارسایی مزمن کلیه

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

بیماری درماتیت سبورئیک چیست ؟

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر سید سلمان فاطمی - متخصص داخلی مغز و اعصاب
دکتر سید سلمان فاطمی

متخصص داخلی مغز و اعصاب


www.dr-salmanfatemi.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر بهرام اشراقی - فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم
دکتر بهرام اشراقی

فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم


www.dreshraghi.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر امیر منصور شیرانی - متخصص بیماریهای دهان و دندان
دکتر امیر منصور شیرانی

متخصص بیماریهای دهان و دندان


www.doctorshirani.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت