دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی

مزو وایت چیست و آیا انجام مزو وایت ایمن است؟

دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]آدرس وب سایت : www.doctornazemi.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 تلفن مطب : 32240913 - 031

بسیاری از افراد از تیرگی پوست خود در برخی نقاط رنج می برند و آن را دشمنی برای زیبایی خود تلقی می کنند و در تلاش هستند با انواعی از روش ها و کرم ها و مواد آرایشی آن را بپوشانند و پوست خود را یکدست و صاف کنند. در اینجا می خواهیم روشی نسبتاً جدید به شما معرفی کنیم که می تواند برای شما تا یک هفته دوام داشته باشد و زیبایی را به پوست شما بازگرداند. مزووایت به گروهی از درمان های پزشکی برای تغییر رنگ پوست صورت اطلاق می گردد که درواقع به کمک آن می توان لکه هایی که به خاطر پیری و یا عوامل دیگر روی پوست نشسته است را برطرف نمود.

مزو وایت در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی پزشک پوست، مو، زیبایی و لیزر قابل انجام است. اگر مایل به اعمال این روش روی پوست خود هستید؛ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240913 - 031 تماس حاصل فرمایید.

اثرات مزووایت چیست؟

شایدافراد بپرسند که پس از استفاده از این سرم چه انتظاراتی می توانیم از این نوع روش درمانی داشته باشیم و اینکه قرار است با پوست ما چکار کند؟

یکی از عواملی که می تواند باعث آسیب های پوستی و بروز لکه های پوستی شود رادیکال های آزاد است. رادیکال های آزاد یکی از ترکیبات خطرناکی است که درنتیجه واکنش های استرس اکسیداتیو در پوست و در کل بدن رخ می دهد. مسبب این واکنش های اکسیداتیو را باید در نور خورشید و اثرات مضر اشعه فرابنفش جستجو کرد. سرم مزو وایت دارای قابلیتی است که می تواند اثرات رادیکال های آزاد را خنثی کرده و به این ترتیب از آسیب های پوستی و همچنین بروز لکه و دیگر ضایعات پوستی ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری کند.

ازجمله موارد دیگر که می تواند روی زیبایی پوست شما تأثیر بگذارد که آن هم نشات گرفته از اشعه فرابنفش خورشید است لکه های قهوه ای رنگی به نام ملانین است که این سرم قادر است محتوای این لکه ها را نیز کاهش دهد و درواقع از مقدار آن ها بکاهد. درنهایت می توان از این سرم اثرات روشن کنندگی پوست و همچنین کاهش رنگ پریدگی پوست را انتظار داشت.

مزو وایت

نحوه عمل سرم مزووایت چیست؟

آیا استفاده از مزووایت ایمن است؟

جواب این سؤال را باید در مواد شیمیایی و ترکیبات تشکیل دهنده این سرم جستجو کرد. استفاده از مزووایت بدون خطر و معمولاً ایمن می باشد و می توانید بلافاصله از استفاده محصول نتایج آن را روی پوست خود مشاهده کنید. همچنین این محصول عاری از هرگونه مواد عطری، الکل و مواد آلرژن است. یکی دیگر از مواد مضر در مواد دارویی و آرایشی بهداشتی پارابن ها و متیل ایزوتیازولینون ها است که این محصول فاقد آن ها است. کوژیک اسید، آربوتین و هیدروکینون از دیگر موارد مواد مضر است که می تواند برای بدن مضر باشد که در این محصول یافت نمی شود.

تمام این موارد این محصول را برای استفاده بلند مدت ایمن می کند. برای همین دلیل می توان به مصرف کننده اطمینان خاطر داد که با خیالی آسوده جلسات درمانی خود را با مزووایت ادامه دهد. نکته ای که وجود دارد این است که درست است که این روش و محصول ایمن است ولی باید دقت لازم را در انتخاب پزشک برای این کار انجام دهید چراکه عدم تجربه و دانش لازم در انتخاب روش مزووایت برای پوست می تواند عوارضی را برای شما به همراه داشته باشد.

مراحل انجام:

مراحل استفاده از مزووایت به شرح زیر است:

  1. مرحله 1: پوست با اسپری ضد عفونی کننده بدون الکل ضد عفونی می شود.
  2. مرحله 2: یک لایه ضخیم از ژل با استفاده از دستکش یا برس بر روی صورت، گردن و دور گردن زده می شود و بسته به نوع پوست برای مدت زمان حداکثر 5 دقیقه باقی می ماند (2 تا 3 دقیقه برای افرادی با پوست حساس و 5 دقیقه برای افرادی با پوست چرب و متخلخل توصیه می شود). این ژل بر روی پوست ماساژ داده نمی شود و با استفاده از پد اسفنجی آرایشی مرطوب از بین می رود.
  3. مرحله 3: کف خنثی کننده را به مدت 2 تا 3 دقیقه به آرامی مالیده و با حرکات دایره ای از پایین به بالای صورت به پوست ماساژ می دهیم. سپس مانند قبل صورت با استفاده از پد های اسفنجی آرایشی مرطوب تمیز شده و با دستمال کاغذی خشک می شود.
  4. مرحله 4: چند قطره از سرم (آمپول های تقویت کننده) بر روی هر قسمت از پوست صورت قرار می گیرد. دست یا برس برای دستیابی به حداکثر سطح عقیم سازی مناسب نیست. از درماپن با سوزن های میکرون برای استفاده از سرم ها در عمق مناسب پوست استفاده می شود. حرکات دایره ای به مدت 7 تا 10 دقیقه برای هر ناحیه صورت اجرا می شوند. در پایان، صورت به آرامی ماساژ داده می شود تا به جذب حداکثری سرم در پوست منجر گردد. سرم باقیمانده بالای پوست را می توان با دستمال کاغذی پاک کرد.
  5. مرحله 5: همانند آمپول های تقویت کننده، سرم رنگدانه سفید با انجام ماساژ دایره ای نانو سوزن بر روی پوست قرار داده می شود. این فرایند باید در حدود 10 تا 15 دقیقه طول بکشد. معمولاً در ناحیه ی زیر چشم و پلک ها در مقایسه با بقیه صورت از رنگ روشن تری استفاده می شود.
  6. مرحله 6: کرم ترمیم کننده بر روی صورت قرار می گیرد.
  7. مرحله 7: اطلاعات مراقبتی بعد از مزووایت تراپی در اختیار فردقرار می گیرد. به عنوان مثال، تا 48 بعد از انجام این فرایند باید از تابش مستقیم نور آفتاب بر روی پوست و ایجاد تعرق اجتناب نمود. استفاده از لوازم آرایش در 24 ساعت اولیه مجاز نیست. هچنین به مدت یک هفته نباید از صابونها و لایه بردارهای قوی پوست استفاده کرد. استفاده از کرمهای ضد آفتاب با SPF بالا نیز توصیه می شود.

دوره ی درمان مزووایت تراپی کوتاه است و معمولا تاثیر ایجاد شده بر روی پوست در حدود 4 ماه ادامه خواهد یافت. اثرات درمان بسته به شرایط پوست در هر فرد متفاوت از سایرین است.

نتایج فوری ممکن است بلافاصله پس از اولین جلسه درمانی مشاهده شود. معمولا تعداد 2 تا 5 جلسه ی درمانی در فواصل 10 تا 14 روزه برای دستیابی به بهترین نتایج طولانی مدت ممکن توصیه می شود.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

از مزایای مزووایت تراپی :

  1. یکی از مزیت های قابل توجه مزووایت یا کرم پودر دائم این است که علاوه بر پوست می تواند برای درمان سیاهی دور چشم و نیز سیاهی دور لب ها هم تاثیر گذار باشد. اما به طور کلی هم روش کرم پودر دائم و هم تکنیک مزو وایت تراپی برای پوست های با عارضه ی تیرگی و یا لکه بسیار مناسب است و می تواند به بهترین صورت ممکن آن را بهبود بدهد.
  2. شخص باید توجه کند که پس از انجام عمل مزووایت تراپی و کرم پودر دائم لازم است تا سه روز بعد از آن صورت خود را در برابر تماس با آب حفظ کند یعنی در این مدت باید از استحمام و تمیز کردن صورت با آب و یا دستمال مرطوب پرهیز کند. استفاده از کرم های آب رسان شب در طول این مدت الزامی است. ماساژ دادن آرام کرم های ترمیم کننده بر روی صورت نیز نباید فراموش بشود. رعایت نکات گفته شده باید بسیار مورد توجه قرار بگیرند تا بتوان بهترین نتیجه را از این تکنیک دریافت کرد.
  3. دوره ی درمان به کمک مزووایت کوتاه مدت است و افرادی که پوست خیلی تیره دارند می توانند با گذراندن حداقل دو دوره در بیست روز تاثیر بی نظیر آن را بر روی پوست خود ببینند که این تاثیر می تواند تا هشت ماه و یا یک سال هم ادامه داشته باشد. چند دقیقه پس از انجام عمل مزووایت پوست صورت به رنگ قرمز در می آید که کاملا طبیعی است و نباید با حساسیت اشتباه گرفته بشود که این قرمزی پس از مدتی به تدریج از بین می رود و افراد می توانند نتیجه ی فوق العاده را روی صورت شان پس از گذشت چند روز به وضوح مشاهده کنند و لذت ببرند.

تزریق ژل یکی از روشهای رایج و پرطرفدار برای جوانسازی، فرم دهی و افزایش حجم به صورت و بدن است. ماندگاری و ایجاد ظاهری مطلوب در این روش، ارتباط تنگاتنگی با مهارت در تزریق دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم برای تزریق ژل یا فیلر به پزشکان مجرب و ماهر مراجعه نمایید تا با نتایج مطلوب مواجه شوید


کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

ملانوما، خطرناک ترین نوع سرطان پوست را بهتر بشناسید

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

میکرودرم ابریژن؛ لایه برداری غیرتهاجمی پوست

دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

راهکارهایی برای جلوگیری از عوارض نشستن طولانی و کم تحرکی

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

عکس رنگی دندان برای ارتودنسی

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

عفونت قارچی پوست سر

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

مزایا ماندگاری و عوارض تزریق فیلر صورت

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

موادی که باعث کاهش وزن میشود

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

باریوم سوالو چیست؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

انواع روشهای کاشت مو

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر سید سلمان فاطمی - متخصص داخلی مغز و اعصاب
دکتر سید سلمان فاطمی

متخصص داخلی مغز و اعصاب


www.dr-salmanfatemi.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر بهرام اشراقی - فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم
دکتر بهرام اشراقی

فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم


www.dreshraghi.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر امیر منصور شیرانی - متخصص بیماریهای دهان و دندان
دکتر امیر منصور شیرانی

متخصص بیماریهای دهان و دندان


www.doctorshirani.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت