دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی

کدام روش جوانسازی بهتر است؟

دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]آدرس وب سایت : www.doctornazemi.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 تلفن مطب : 32240913 - 031

بالا رفتن سن باعث تخریب اجزای شکل دهنده به پوست می شود. پروتئین های کلاژن و الاستین از جمله ی این اجزا هستند که بر زیبایی و جوانی پوست تأثیر بسیار دارند. سیگار کشیدن، ورزش نکردن، آلودگی هوا، قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر نور خورشید و تغذیه نامناسب در کنار بالا رفتن سن، باعث تخریب و تحلیل رفتن پوست می شوند. به مرور زمان لایه ی سطحی پوست نازک و بافت پیوندی آن ضعیف می شود.

جوانسازی پوست صورت یک روش درمانی زیبایی است. جوانسازی پوست صورت از طریق روش های جراحی و غیرجراحی امکان پذیر است. با توجه به عمق درمان پوست، روش های جوانسازی با هم تفاوت دارند. در جوانسازی پوست صورت، عمقی مشخص از ساختار پوست صورت را هدف گرفته و به این ترتیب برای درمان مشکلات ایجاد شده در پوست صورت مثل چین و چروک، شل شدگی، تغییر رنگ دانه ها و جای زخم و جراحت باقیمانده بر روی پوست، استفاده می شوند. اگر تا کنون از پوست خود به درستی مراقبت نکرده اید و پوستتان به جوانسازی احتیاج دارد می توانید از روشهای مختلف جوانسازی صورت استفاده کنید.

فیلرها از جمله سریع ترین و امن ترین متدهای جوانسازی پوست به شمار می روند. فیلرها از انواع مواد موجود در بدن انسان و دیگر جانداران و حتی برخی مواد مصنوعی ساخته می شوند. تزریق فیلر به صورت سرپایی انجام می گیرد و در بخش های مختلفی از صورت مانند خط اخم، خط خنده، فرم دهی گونه، فک و … کاربرد زیادی دارد. این عمل زیبایی می تواند چهره فرد را دستخوش تغییرات مثبتی قرار دهد و موجب افزایش اعتماد به نفس و زیبایی در افرادی شود که نگران چهره خود هستند. تزریق فیلر از پرکاربردترین و بهترین شیوه های جوانسازی صورت است که امروزه در کلینیک های زیبایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. فیلر هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند از جنس هیالورونیک اسید می باشد و از آنجا که این ماده به صورت طبیعی نیز در بدن تولید می شود واکنش آلرژیک نخواهد داشت. در این مطلب، روش های متداول برای جوانسازی پوست را بررسی می کنیم.

مطب پوست مو و لیزر دکتر لادن ناظمی یکی از مراکز معتبر و مجهز است که با ارائه انواع خدمات جوانسازی در اصفهان، پوستی شاداب و با طراوت را به شما مراجعین محترم هدیه می نماید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 32240913 - 031 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

لیزر فرکشنال CO2

جوانسازی با لیزر CO2 نوعی درمان پوستی است که برای کاهش جای جوش، چین وچروک های عمیق و سایر ناهنجاری های پوستی انجام می شود. لیزر فرکشنال یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از لیزر دی اکسید کربن، لایه های خارجی و آسیب دیده پوست را از بین می برد. لیزر فرکشنال با هدف قرار دادن لایه اول و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن کمک می کند. لیزر تنها قسمت های آسیب دیده پوست را تحت تأثیر قرار می دهد و از این طریق زخم ها و آسیب های پوستی را درمان می کند.

جراحی لیفت صورت

امروزه تکنیک های مختلف با نتایج بسیار خوب برای جراحی لیفت صورت وجود دارد. این تکنیک ها در میزان و محل برش جراحی و دسترسی به لایه های مختلف صورت با هم فرق دارند و درصد نتایج مثبت هر روش بسته به نوع روش جراحی لیفت صورت و سن بیمار و میزان پیری و افتادگی بافت های صورت متفاوت می باشد. برای جراحی لیفت صورت معمولاً برش های جلوی گوش و پشت گوش نیاز می باشد که وسعت این برش بستگی به نظر جراح پلاستیک بر پایه معاینه صورت بیمار تعیین می گردد.

کدام روش جوانسازی بهتر است؟

لیزر

زیباسازی پوست صورت با لیزر یک روش درمانی مؤثر برای از بین بردن لایه های بالای پوست به منظور آشکار شدن پوست شفاف تر، نرم تر و صاف تر لایه های زیرین می باشد. به این منظور پرتوی لیزر به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث تحریک فرآیند تکثیر سلولی و تولید کلاژن می شود. لیزر می تواند خطوط متوسط تا عمیق را برطرف کرده و رنگ، بافت و سفتی پوست را به میزان چشمگیری بهبود بدهد.
توانایی لیزر برای هدف گرفتن سلول هایی خاص در لایه های متفاوت پوست باعث شده که بتواند عوارضی چون خال لکه شرابی، ماه گرفتگی رنگدار و رگ های عنکبوتی را درمان کند. همچنین لیزر می تواند حفره های به جا مانده از آکنه و بسیاری از اسکارها را محو کند.

هایفوتراپی

ساز و کار مورد استفاده در روش هایفوتراپی بر اساس اولتراسوند ساده یا همان امواج صوتی است. با این تکنولوژی، پزشک انرژی امواج صوتی را در عمق دلخواهی در لایه های زیرین پوست متمرکز می کند، بدون اینکه آسیبی به سطح پوست برساند. این روش در یک جلسه و بدون تحمل درد و زمان و هزینه زیاد، از بهترین شیوه های حال حاضر در دنیا برای لیفت صورت است.

اندولیفت

اندولیفت روشی نوین به منظور تحریک بافت های عمقی جهت ساخت کلاژن های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت سازی آن می باشد. در این روش، فیبری بسیار نازک (بدون نیاز به ایجاد سوراخ در بافت) وارد پوست می شود، سپس در حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار داده می شود. لیزر دایود از طریق فیبر دیگری به این فیبر متصل می گردد.

با جا به جا کردن فیبر اندولیفت در این ناحیه، انرژی لیزر دایود در طیف مادون قرمز تابانده می شود که منجر به سفت سازی سریع پوست، فعال سازی ساخت مجدد کلاژن ها، اصلاح زوایای صورت، گردن و بازوها، افزایش حرارت و تحریک ساخت عروق و فعال سازی عملکرد متابولیک ماتریکس خارج سلولی می شود. نور لیزر تولید شده پس از عبور از فیبر نوری وارد بافت می شود که منجر به سفت سازی پوست، ذوب شدن چربی های انباشته شده موضعی، تحریک سنتز کلاژن ها که در اثر آن چند ماه بعد نمایان می شود.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی از روش های غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی است. کربوکسی تراپی با استفاده از دستگاه مخصوص و تزریق کربن دی اکسید به زیر پوست انجام می شود. در درمان سلولیت، گودی زیر چشم، از بین بردن چین و چروک ها و ترک های پوستی (در اثر کشش) کاربرد دارد. کربوکسی تراپی را می توان در بخش های مختلف بدن مانند پلک، گردن، صورت، دست ها، شکم، باسن و پاها استفاده کرد.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از روش های جوانسازی پوست است. در روش میکرونیدلینگ با سوزن های بسیار ریز در پوست زخم های ریزی ایجاد می کنند. این زخم ها منجر به تحریک تولید کلاژن شده و درنهایت ایجاد بافت پوستی قوی تر و سالم تر می شود. این روش در ترمیم مشکلاتی نظیر جای جوش و آکنه، ریزش مو، ترک های پوستی، آفتاب سوختگی، چین و چروک ها، زخم ها و لکه های پوستی کاربرد دارد.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن از روش های رایج لایه برداری پوست به کمک دستگاه است. در این روش، پزشک، کریستال های کوچک را روی سطح پوست مالش می دهد و منجر به لایه برداری از سطح پوست می شود. میکردرم ابریژن برای هر نوع پوستی ایمن بوده و عوارضی به همراه ندارد. این روش برای ترمیم زخم ها، لکه های پوستی، بافت غیرطبیعی پوست، جای جوش، ملانوما یا سرطان پوست و آثار پیری مؤثر است.

پلاسمای تغلیظ شده (PRP)

پلاسمای تغلیظ شده از خون خود فرد تهیه می شود. حدود ۱۰ تا ۱۲۰ میلی لیتر از خون فرد را در حضور مواد ضدانعقاد می گیرند. با سانتریفیوژ کردن خون اجزای آن را از هم جدا می کنند تا پلاسمای حاوی پلاکت ها را از سایر اجزا جدا کنند. بعد از انجام سانتریفیوژ مجدد روی آن، غلظت پلاکت ها ۶ تا ۷ برابر بیش از حالت طبیعی که در خون دارد می شود. محصول نهایی را می توان به صورت زیرپوستی تزریق کرد.

تزریق بوتاکس

بر خلاف سایر روش های گفته شده در این روش هدف بازسازی و افزایش تولید کلاژن نیست. در این روش با استفاده از تزریق ماده ای که به عنوان سم شناخته می شود، بخشی از عصب های پوست صورت به طور موقتی فلج شده و میزان چین و چروک های صورت کاهش می یابد.

مزوتراپی پوست

مزوتراپی پوست، روشی است که از طریق زیر جلدی، محلول مبتنی بر عصاره های گیاهی، ویتامین های مختلف و اسیدهای آمینه و مواد ضروری به جوانسازی پوست صورت کمک می کند.

تزریق فیلر

نوعی از پرکننده های پوستی را که از ترکیبات مختلفی تشکیل شده اند فیلر یا ژل گویند. لازم به ذکر است که انتقال این مواد به زیر پوست به وسیله تزریق انجام می شود. تزریق این مواد به بخش های مختلف پوست موجب افزایش حجم این ناحیه می گردد و اثرات پیری را کاهش می دهد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

تزریق چربی

در تزریق چربی از بافت چربی بدن استفاده می کنند. چربی های ران یا شکم را بر میدارند و پس از پاکسازی، آن را به زیر پوست صورت یا مناطق دیگر تزریق می کنیم. کاربردهای این روش، پر کردن چین و چروک، درمان افتادگی پوست، حجم دهی به لب ها و جوانسازی پشت دست است.

لیفت با نخ

‎روش جدید برای لیفت صورت که در آن نخ های مخصوص که روی آنها مخروط های بسیار ظریف نصب شده و یا نخ های خاردار از طریق یک سوزن ظریف به داخل بافت زیر پوست هدایت می گردند و به پوست صورت شکل داده می شود یا به عبارتی لیفت می گردد.

میزان تأثیرگذاری روش های جوانسازی پوست

هر یک از روش های جوانسازی پوست در صورت، اثر و مدت زمان مشخصی دارد. مدت زمان اثربخشی روش های جوانسازی پوست صورت به سن، میزان شلی پوست و البته مراقبت های فردی قبل و بعد از استفاده از این روش ها بستگی دارد. به طور کلی، روش های غیر تهاجمی و غیر جراحی می توانند 15 تا 30 درصد وضعیت پوست را بهبود بخشند و دامنه روش های جراحی 70 تا 80 درصد است. مدت زمان اثرات روش های جوانسازی پوست به روش استفاده شده بستگی دارد.

شهروندان عزیز! درمان آکنه در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با بکارگیری جدیدترین روشهای درمانی از جمله آر اف فرکشنال و درمانهای غیر لیزری قابل انجام می باشد. شما می توانید برای کسب آگاهی بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما از طریق تماس با شماره های 32240913 - 031 و 09336900224 اقدام نمایید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

درجه بندی و تعیین مراحل سرطان سینه

دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]

پرده بکارت چیست ؟

دکتر سمیرامیس هوشیار [ متخصص زنان و زایمان ]

خستگی در ورزش

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

رفتارهای نادرست استفاده کردن از صدا

لیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]

داروهای نازایی و سرطان

دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]

چندنکته مهم درباره مینوکسیدیل

دکتر محمد شیزرپور [ متخصص پوست و مو ]

بررسی تاثیر درمان های سرطان پروستات بر عملکرد جنسی

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

هایفوتراپی موثرترین روش رفع غبغب

دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]

10 روش درمان اسكار آكنه ( جای جوش )

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر رامین مدرسی - پوست ، مو و زیبایی
دکتر رامین مدرسی

پوست ، مو و زیبایی


www.doctormodaresi.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر محمد آذربایجانی - اعصاب ، روان و مشاوره
دکتر محمد آذربایجانی

اعصاب ، روان و مشاوره


www.drazarbayejani.ir
دکتر علی فرخانی - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر علی فرخانی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drfarkhani.com
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت