دکتر رامین مدرسی - پوست ، مو و زیبایی

تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز سینه؟

دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]آدرس وب سایت : www.doctormodaresi.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ تلفن مطب : 36703885 - 031

تزریق چربی به سینه و پروتز سینه از روش های رایج برای افزایش حجم و فرم دهی سینه هستند. عمل پروتز سینه و تزریق چربی به سینه با هم تفاوت های زیادی داشته و روش انجام آنها کاملاً با هم متفاوت است. این دو روش فقط در یک زمینه مشابه هستند و آن هم افزایش حجم و فرم دهی سینه ها است.

تزریق چربی به سینه احتمال بروز مشکلات و عارضه ها را بسیار کاهش می دهد؛ زیرا که از بافت بدنی خود فرد برداشت شده است. از آنجایی که روش تزریق چربی یک روش کاملاً طبیعی است، بنابراین لازم نیست خانم ها نگران غیر عادی شدن شکل ظاهر سینه های خود باشند. در طی روش تزریق چربی، چربی ها از طریق برش های بسیار ریز به سینه های تزریق می کند. این بریدگی های کوچک هیچ جای زخمی را باقی نمی گذارد بنابراین نگرانی در مورد زخم های ناشی از روش تزریق چربی نیز بیهوده است. با استفاده از این روش شما به انجام عملی کاملاً طبیعی می پردازید و دیگر احتیاج به جراحی، کاشت پروتز مصنوعی سالین یا سیلیکونی برای افزایش سایز سینه های خود نخواهید داشت. در این روش چربی ها با لیپوساکشن برداشته و به سینه تزریق می شوند. چربی که به سینه ها تزریق می شود، یک بافت کاملاً زنده است و موجب بزرگ شدن سینه ها به طور کاملاً طبیعی می شود. در نهایت پزشک شما را در خصوص انتخاب بهترین گزینه یاری خواهد رساند.

جراحی سرپایی تزریق چربی به سینه در اصفهان، از جمله اقدامات رایجی است که در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مهارت بالا و کسب نتایج ماندگار، کم عارضه و رضایت بخش انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تزریق چربی به سینه

در طول عمل جراحی تزریق چربی به سینه، چربی از یک عضو اهدا کننده به روش لیپوساکشن برداشته می شود (معمولاً باسن، ران ها یا شکم). هنگامی که بافت چربی لازم از عضو اهدا کننده گرفته شد، این چربی برای انتقال و جایگذاری در عضو دیگر به دقت آماده سازی می شود. شکاف های ایجاد شده در این حالت بسیار کم و ناچیز هستند و برای اکثر بیماران نیاز به استفاده از داروی بیحسی موضعی برای انجام این عمل جراحی وجود دارد. فرآیند انتقال چربی، هر چند نیاز به جراح با تجربه دارد، یک عمل جراحی به نسبت ساده برای بیمار است و دوره ریکاوری آن نیز کوتاه می باشد. به خاطر داشته باشید که موفقیت در عمل جراحی پیوند چربی در هر ناحیه از بدن به شدت وابسته به تکنیک استفاده شده است.

تزریق چربی سینه یا پروتز سینه

مزایای تزریق چربی در سینه در مقایسه با روش پروتز سینه

موارد منع تزریق چربی به سینه

هزینه ی تزریق چربی به سینه

در ابتدای این روش، عمل لیپوساکشن برای برداشت چربی مورد نیاز برای سینه انجام می شود. با توجه به اینکه لیپوساکشن روش جراحی پلاستیک از خود بدن بیمار است، با این وجود به دلیل دو مرحله ای بودن این روش هزینه شما را افزایش می دهد.همچنین این هزینه با میزان مساحت مورد نیاز برای برداشت، انتخاب منطقه مناسب، تعداد نواحی و میزان حجم چربی منتقل شده افزایش می یابد. حجم بیشتر چربی قبل از تزریق نیاز به آماده سازی بیشتری دارد.

عامل دیگری که در هزینه انتقال چربی تأثیرگذار است، تعداد دفعات مورد نیاز برای انتقال است؛ زیرا همانطور که اشاره شد تمامی سلول های منتقل شده زنده نمی مانند و نتایج همیشه مطلوب پیش نخواهد رفت. در این صورت در برخی مواقع ممکن است نیازمند چند روش پیوند چربی برای رسیدن به نتیجه دلخواه باشید. عامل وابسته دیگر نیز انتخاب محل درمان و انتخاب نوع بیهوشی است. اگر بیمارستان یا کلینیک خصوصی باشد، اگر بیهوشی عمومی و نیازمند شرایط، لوازم و پرسنل متخصص باشد، این هزینه برای شما گران قیمت تر خواهد بود.

عوارض تزریق چربی به سینه

همانطور که پیش تر گفته شد، این روش یکی از کم عارضه ترین روش های زیباسازی سینه است؛ اما اگر بخواهیم به عوارض احتمالی این جراحی اشاره کنیم، فهرست زیر بیان کننده این موضوع خواهد بود:

  1. یکی از مهمترین عوارض این جراحی، عدم موفقیت است. به این معنا که چربی تزریق شده، دفع شده و نیاز به تزریق مجدد چربی می باشد.
  2. در برخی موارد، چربی تزریق شده به چربی ناصاف و سفت در زیر پوست تبدیل خواهد شد. این موضوع دلیل مشخصی ندارد و تنها تبحر پزشک می تواند از این قضیه جلوگیری کند.
  3. یکی دیگر از مسائل پیرامونی تزریق چربی به سینه، عدم تقارن سینه ها پس از تزریق چربی است. تبحر پزشک می تواند از بروز این مشکل برای بیمار جلوگیری کند.
  4. ایجاد آمبولی چربی یکی دیگر از عوارض این جراحی است. هر چند این موضوع بسیار نادر است؛ اما در صورت وقوع می تواند موجب سکته مغزی، حمله قلبی و یا حتی مرگ شود.
  5. کلسیفیکاسیون (رسوب کلسیم) چربی در سینه یکی دیگر از عوارض این جراحی است که می تواند موجب سفت و سخت شدن سینه شود.

نحوه انجام پروتز سینه

برای عمل پروتز سینه و کار گذاشتن ایمپلنت های سیلیکونی، نخست باید یک برش در پوست ایجاد شود. این برش می تواند در محل های مختلفی ایجاد گردد که بسته به تکنیک جراحی، اندازه پروتزها و فرم سینه ها، انتخاب می شود:

پروتزهای سینه به شکل های قالبی ارائه می شوند تا فرم سینه طبیعی را شبیه سازی کنند و کمترین تفاوت را با سینه طبیعی داشته باشند. پس از ایجاد برش، پروتز درون سینه کار گذاشته می شود. بسته به شکل اولیه سینه، می توان پروتز را دقیقاً زیر پوست و بافت نرم سینه جاگذاری کرد و یا آن را در پشت بافت ماهیچه سینه قرار داد. در خانم هایی که سینه کوچکی دارند معمولاً پروتز در پشت عضلات سینه کار گذاشته می شود؛ چراکه اگر زیر پوست سینه قرار گیرد ممکن است لبه های آن از زیر پوست مشخص شود. همچنین در مواردی می توان با تزریق چربی، کمی به سینه حجم داد تا فرم دهی توسط پروتز بهتر انجام شود.

از سوی دیگر در خانم هایی که بافت کافی در سینه ها دارند و دچار افتادگی شده اند، می توان پروتز را روی ماهیچه های سینه و درست زیر پوست و بافت نرم سینه قرار داد. این کار کمک می کند تا سینه ها و بافت افتاده سینه بهتر فرم بگیرد.

مزایای عمل پروتز سینه

  1. با عمل پروتز سینه می توان حجم سینه ها را به هر مقدار دلخواه افزایش داد.
  2. در مواردی که سینه ها به دلیل افزایش سن و یا تغییر وزن دچار افتادگی و تغییر حجم شده باشند این مشکلات را می توان با استفاده از پروتز رفع کرد.
  3. ماندگاری عمل پروتز سینه بالاتر است.
  4. تعادل و تقارن بین سینه ها از بین نمی رود.
  5. اعتماد به نفس بیمار افزایش پیدا می کند.

افراد منع از انجام پروتز سینه

تفاوت ماندگاری عمل پروتز سینه نسبت به تزریق چربی به سینه

معمولاً ماندگاری هر دو عمل طولانی مدت است و این مسئله به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور کلی ماندگاری عمل پروتز سینه بیشتر از ماندگاری تزریق چربی به سینه است. در صورتی که فرد دچار اضافه وزن یا کاهش وزن شود، نتیجه عمل تزریق چربی تحت تأثیر قرار می گیرد. پس از بارداری نیز سینه دچار تغییراتی می شود که این مشکلات در عمل پروتز سینه کمتر دیده می شود. پروتزها در نهایت دچار پارگی می شوند؛ اما ماندگاری آنها بیشتر است، البته این در صورتی است که از پروتز با کیفیت استفاده شود. ماندگاری نتایج عمل تزریق چربی به سینه و پروتز سینه تا حد زیادی به فاکتورهای فردی بستگی دارد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه عمل پروتز سینه در مقایسه با هزینه تزریق چربی به سینه

هر کدام از این دو عمل با شرایط خاص و به روش خاصی انجام شده و این موضوع باعث می شود تفاوت قابل ملاحظه ای در هزینه این دو عمل وجود داشته باشد. عوامل زیادی در تعیین قیمت این عمل ها تأثیر دارند. عوامل مؤثر بر قیمت نهایی جراحی پروتز سینه شامل برند پروتز، جنس پروتز سینه، دستمزد جراح و دستیاران، هزینه اتاق عمل، هزینه دارو و... می باشد. عوامل تأثیرگذار بر هزینه تزریق چربی به سینه شامل مواردی همچون حجم چربی تزریق شده، مدت زمان عمل، روش استخراج چربی ها، مهارت جراح و... هستند.

عوارض پروتز سینه

پروتز سینه مانند هر عمل زیبایی دیگر ممکن است جنبه های منفی و عوارض احتمالی به همراه داشته باشد که فرد باید قبل از تصمیم گیری در خصوص انجام عمل ماموپلاستی افزایشی نسبت به آنها آگاهی کامل داشته باشد. این ریسک ها و عوارض احتمالی عبارتند از:

اصلاح هر یک از عوارض احتمالی نیازمند انجام جراحی مجدد است. در نتیجه در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه دقت لازم را به عمل آورید تا از احتمال بروز این عوارض کاسته شود.

برای رفع موهای زائد در اصفهان با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی بدون درد و ایجاد عوارض، در کوتاه ترین زمان ممکن، به رفع موهای زائد خود بپردازید. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

مشخصات یک مسواک مناسب

دکتر سید محسن هاشمی نیا [ متخصص درمان ریشه ]

میخچه و پینه دست و پا؛ از علل و علائم تا درمان

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

چرا پوست ترک میخورد؟

دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]

میزان اثرگذاری لیزر موهای زائد

دکتر آناهیتا شاهین گوهر [ متخصص پوست و مو ]

فرو رفتن ناخن در گوشت پا

دکتر کامبیز بهشید [ پوست و مو ]

مانیپولاسیون (درمان دستی) چیست؟

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

آکانتوز نیگریکانس چیست؟

دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

ویتامین E و تاثیر آن بر بدن

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

کلاژن چیست ؟

دکتر مهین عباسپور [ پوست ، مو و زیبایی ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر سید سلمان فاطمی - متخصص داخلی مغز و اعصاب
دکتر سید سلمان فاطمی

متخصص داخلی مغز و اعصاب


www.dr-salmanfatemi.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر بهرام اشراقی - فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم
دکتر بهرام اشراقی

فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم


www.dreshraghi.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر امیر منصور شیرانی - متخصص بیماریهای دهان و دندان
دکتر امیر منصور شیرانی

متخصص بیماریهای دهان و دندان


www.doctorshirani.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت