دکتر جمال الدین حسن زاده - متخصص پوست و مو

تجهیزات لیزری کلینیک پوست و مو دکتر حسن زاده در سنندج

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]آدرس وب سایت : www.drhassanzadeh.net
آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم تلفن مطب : 33246361 - 087

زیبایی پوست امروزه یکی از معیارهای زیبایی محسوب می شود. بسیاری از افراد به دلیل داشتن لک، اسکار یا جای زخم، ماه گرفتگی، خال های گوشتی و موهای زائد بر روی پوست خود احساس ناراحتی می کنند. امروزه لیزر در درمان بیماری های پوستی و زیبایی صورت کاربردهای زیادی دارد. با استفاده از لیزر شما می توانید با مراجعه چند جلسه از مشکلات پوستی رهایی یابید. لیزر ابزاری است که نور را به صورت پرتوهای موازی باریک که طول موج مشخصی دارند ساطع می کنند. این دستگاه از ماده ای جمع کننده یا فعال کننده نور تشکیل شده که درون محفظه تشدید نور قرار دارد. این ماده پرتو نور را که به وسیله یک منبع انرژی بیرونی (از نوع الکتریسته یا نور) به وجود آمده تقویت می کند. برای هرکدام از عارضه های پوستی از دستگاه لیزر با شدت تابش متفاوتی استفاده می شود. در کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر حسن زاده با توجه به نوع و شدت عارضه از دستگاه لیزر مربوط به درمان آن استفاده می کنند.

انواع روشهای جوانسازی پوست از جمله بکارگیری لیزر برای جوانسازی، در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج انجام می شود. لطفا جهت هماهنگی با شماره تلفن : 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد لیزردرمانی

امروزه با تکنولوژی های جدید و پیشرفته می توان بسیاری از مشکلات و بیماری های پوستی دیگر را با لیزر درمان کرد. مشکلات پوستی که لیزر می تواند درمان کند عبارتند از:

تجهیزات لیزری کلینیک پوست مو دکتر حسن زاده

مزایای لیزر درمانی

  1. لیزرها نسبت به روش های سنتی دقیق تر هستند.
  2. در لیزر درمانی آسیب کمتری به بافت های بدن وارد می شود.
  3. زخم ها و برش های ایجاد شده بر روی پوست در لیزر درمانی کم عمق و کوچک هستند و امکان خونریزی در آن بسیار کم است.
  4. مدت زمان انجام عمل با لیزر بسیار کوتاهتر از روش های سنتی است و به صورت سرپایی هم قابل انجام است.
  5. مدت زمان بیهوشی در لیزر درمانی بسیار کمتر از روش های سنتی است.
  6. در لیزر درمانی نیاز به بستری شدن در بیمارستان نمی باشد.
  7. در لیزر درمانی زخم و تورم کمتری بعد از عمل جراحی به وجود می آید.

لیزرهای موی زائد کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر حسن زاده

لیزر الکساندرایت سایناشور

این لیزر در اصل برای از بین بردن موهای زائد بدن از طریق طول موج 755 با طول موج های بلند به کار می رود. این طول موج ها از اپیدرم پوست عبور کرده و به طور مستقیم به فولیکول های مو می رسد. فولیکول انرژی ناشی از لیزر را جذب کرده و گرم می شود، به همین دلیل ساقه و فولیکول مو از ریشه از بین خواهد رفت. لیزر الکساندرایت سایناشور آمریکایی در افرادی با پوست روشن نتایج خوبی دارد. دوره های لیزر اصولاً بین 6 تا 8 جلسه است.

لیزر ان دی یاگ ND-Yag سایناشور

لیزر ان دی یاگ یک روش جدید برای حذف موهای زائد است. دستگاه های لیزر اولیه برای پوست های روشن عملکرد بهتری داشتند و امکان رفع موهای زائد برای پوست های برنزه شده وجود نداشت. بزرگترین مزیت دستگاه لیزر nd-yag این است که روی تمام انواع پوست، به ویژه پوست های برنزه و تیره به شیوه ای مؤثر عمل می نماید و این قابلیتی است که سایر دستگاه ها قادر به انجام آن نیستند.

لیزر ان دی یاگ با پالس بلند ۱۰۶۴ نانومتری روش بی خطر و مؤثر در از بین بردن طولانی مدت موهای زائد برای افراد با پوست تیره است. لیزر ان دی یاگ یک طول موج نزدیک به مادون قرمز را تابانده که موجب می شود بطور عمیق به پوست نفوذ کرده و توسط رنگدانه ی مو جذب شوند بدون اینکه بر بافت های اطراف تأثیر گذارد و در عین حال لیزر ان دی یاگ از رشد موی جدید جلوگیری می کند. ان دی یاگ یک روش سریع است که نیاز به جلسات درمان کمتر دارد و راحت تر نیز می باشد. این لیزر به دلیل بالا بودن طول موج، کمترین میزان سوختگی را در پوست های سبزه و تیره ایجاد می کند و از این روست که ایمن ترین دستگاه برای رفع موهای زائد افرادی با پوست های خیلی تیره محسوب می شود.

الکساندرایت مدیو استار

دستگاه لیزر مدیو استار به علت داشتن هندپیس بزرگ و پوشش ناحیه ای بیشتر، ارسال دو طول موج همزمان که نتیجه لیزر را دو چندان تقویت می کند و همینطور وجود خنک کننده 360 درجه بر روی هندپیس علاوه بر کاهش درد، سرعت عمل بالاتری نسبت به برند کندلا و سایناشور می باشد و به همین دلیل از محبوبیت بالاتری برخوردار است. برتری دیگر این دستگاه منوی اختصاصی برای موهای نازک است که با طول موج دوم یعنی 940 نانومتر امکان پذیر شده است. دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون یک دستگاه لیزر موهای زائد آلمانی است که با علم روز دنیا پیشرفت کرده است و به خاطر طراحی و قابلیت هایی که دارد، تمامی موهای زائد در افراد مختلف با رنگ پوست و موی مختلف را از بین میبرد. همچنین این دستگاه دارای قابلیت از بین بردن موهای کرکی، موهای نازک و ضخیم و همچنین موهای بلند را دارد.

لیزر دایود مدیو استار

دستگاه لیزر دایود مدیو استار جدیدترین نسل لیزرهای دایود است که از سه تکنولوژی لیزر استفاده می کند که طیف گسترده ای از روش های درمانی را ارائه می دهد. این لیزر در هر پالس منطقه بیشتری از پوست را تحت تأثیر قرار می دهد و سرعت عمل بالایی را برای پزشکان فراهم می آورد. دستگاه لیزر مدیو استار ساخت کشور آلمان می باشد، این دستگاه یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های لیزر موهای زائد محسوب می شود. از قابلیت های خوب دستگاه لیزر مدیو استار قابل تنظیم بودن طول موج با انرژی های مختلف برای از بین بردن انواع موهای زائد با توجه به انواع رنگ پوست و فولیکول مو است لیزر دایود، طول موج های 800 یا 810 نانومتری را ساطع می کند. با این طول موج، به عمق پوست نفوذ کرده و بدون تأثیر بر ملانین سطح پوست، فولیکول های مو را هدف قرار می دهد. بر خلاف طول موج های کوتاهتر، این طول موج، از آسیب دیدن و تغییر رنگ پوست جلوگیری می کند.

لیزر آی پی ال اسموت کول

سیستم آی پی ال SmoothCool یک سیستم همه کاره و قدرتمند است. اسموت کول ساخت کمپانی JEISYS کره و دارای تائیدیه FDA است که طیف گسترده ای از گزینه های درمانی را با کمک طول موج های مختلف فراهم می کند. فناوری خنک کننده پیشرفته به کار رفته در اسموت کول به نام ATC technology به کاربران این اجازه را می دهد تا بالاترین انرژی، سرعت را با بالاترین سطح ایمنی در درمان های مختلف استفاده کنند.

لیزرهای جوانسازی کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر حسن زاده

لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال یکی از پیشرفته ترین درمان های در دسترس برای جوانسازی و درمان ضایعات پوستی است که از نظر عوارض جانبی و هزینه با جراحی و سایر روش ها قابل مقایسه نیست و دارای تأییدیه FDA می باشد. در این تکنیک، در سطح پوست لایه برداری انجام می شود و در لایه ای از داخل پوست به نام درم کلاژن سازی صورت می گیرد. نتایج کلاژن سازی به صورت جوانسازی و کاهش خطوط چهره و افزایش قدرت ارتجاعی و استحکام پوست به تدریج پس از چند جلسه لیزر درمانی مشاهده می شود. زمان مشاهده نتایج کاملاً وابسته به شرایط پوست و سن افراد می باشد.

لیزر CO2

لیزر CO2 فرکشنال یکی از معروف ترین لیزرها در پزشکی است. به نظر می رسد که لیزر CO2 برای لایه برداری پوست به نتایج خوبی با عارضه های جانبی کم تر، دست پیدا می کند. در این روش یک ناحیه از پوست توسط انرژی نور هدف قرار داده شده و تخریب می شود. انرژی گرمایی ساطع شده از این لیزر جهت محدود کردن کلاژن هایی که در درم های تحتانی پوست قرار دارد، استفاده می شود. پس از انجام لیزر با استفاده از این روش سطح پوست نرم و محکم می شود. از این لیزر در درمان جای جوش و خال و زگیل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزر کیوسویچ تاتو

دستگاه های رفع تاتو با لیزر طول موج های خاصی از نور را تولید می کنند که جذب آنها توسط جوهرهای با رنگ معین تاتو به اثبات رسیده است، بدون آنکه کوچکترین آسیبی به بافت پوست پیرامون و کروموفورها، برای مثال ملانین و هموگلوبین، وارد شود. زمانی که انرژی لیزر طی مدت زمانی مناسب و در سطح و طول موج تعیین شده و صحیح به پوست تابانده شود، جوهر تاتو به صورت گزینشی مورد هدف قرار می گیرد و از بین می رود. هر طول موج دامنه معینی از رنگ جوهر تاتو را هدف قرار می دهد، به همین دلیل لیزرهای متفاوتی برای از بین بردن تاتوهای مختلف استفاده می شود. پرکاربردترین طول موج رفع تاتو ۱۰۶۴ و ۵۳۲ نانومتر است که هر دو در دستگاه لیزر کیوسوییچ در دسترس است. لیزر کیوسوییچ با طول موج 532 و 1064 نانومتر روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه‏ های پوست جذب می‏ گردد. سپس ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می‏ کند و آنها را به ذرات ریز تبدیل می‏ کند و کم‏ کم دفع می‏ شوند. در اصل عمل اصلی را سلول‏ های ایمنی خود بدن انجام می ‏دهند.

دو نوع لیزر ضایعات عروقی کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر حسن زاده

ضایعات عروقی پوست همچون لکه های مادرزادی، تلانژکتازی (رگ های نازک روی پوست)، همانژیوم (ماه گرفتگی)، واریس، خال های عروقی شبکه ای، آنژیوفیبروم و خال های اپیدرمی برآمده و ملتهب با استفاده از لیزر قابل درمان هستند. در این عمل، نور شدید لیزر توسط گلبول های قرمز درون عروق خونی جذب می شود. انرژی گرمایی ایجاد شده توسط لیزر به عروق خونی آسیب می رساند؛ اما از آنجا که بافت اطراف عروق مقدار ناچیزی از این انرژی را جذب می کند، معمولاً تحت تأثیر قرار نمی گیرد و به این ترتیب خطر ایجاد زخم و آسیب بافتی بسیار پایین است.

مراقبت های قبل از لیزر درمانی

قبل از لیزر درمانی در مورد وضعیت سلامتی خود با پزشک یا متخصص صحبت کنید. قبل از لیزر درمانی حتماً صورت خود را تمیز بشویید. آلودگی های صورت می تواند باعث بروز عفونت شود.

مراقبت های بعد از لیزر درمانی

پس از لیزر درمانی، موضعی که لیزر به آن تابیده شده به مدت دو ساعت باید پانسمان بماند. در این موضع تا چند روز التهاب و قرمزی وجود دارد. موضع را با کرم یا لوسیون مناسب چرب نگه دارید و در معرض آفتاب قرار نگیرید. تقریباً پس از سه روز خارش و پس از سه هفته التهاب موضع از بین می رود.

موارد منع انجام لیزر درمانی

افراد جوانی که هنوز در مرحله جوش دوران بلوغ (آکنه) هستند. افرادی که پوست بسیار تیره دارند (به علت داشتن رنگدانه های فراوان پوستی و خطر تغییر رنگ پوست پس از لیزر) و افرادی که بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و لوپوس دارند و با تحریک پوستشان ممکن است بیماری عود کند افراد مناسبی برای استفاده از لیزر پوست نیستند. لیزر درمانی برای افراد مبتلا به دیابت و روماتیسم مفصلی مضر است.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض لیزردرمانی

عوارض ناشی از لیزر پوست صورت می تواند شامل سوزش، خارش، قرمزی، تورم و درد ناحیه عمل لیزر باشد. عوارض شدیدتر مانند عفونت محل عمل، تورم غدد لنفاوی و ایجاد اسکار (جای زخم) معمولاً ناشی از عدم مهارت درمانگر و یا به کار بردن دستگاه نامناسب است.

هزینه لیزردرمانی

هزینه جوانسازی پوست صورت بسته به نوع لیزر استفاده شده، وسعت ناحیه درمان شده و تعداد جلسات درمانی بستگی دارد.

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده به عنوان یکی از مراکز تخصصی پوست، مو و لیزر، آماده ارائه خدمات جوانسازی پوست از قبیل تزریق چربی در سنندج به مراجعین محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

ارزیابی مقدماتی شنوایی بزرگسال

دکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]

سیستوسکوپی مثانه چیست؟

دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]

عمل زیبایی پلک ( بلفاروپلاستی )

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

وزوز گوش ضربانی چیست؟

دکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]

غر زدن کودک

دکتر مطهره میردامادی [ متخصص اعصاب و روان ]

خواب سالم عامل سلامتی و یادگیری بهتر مطالب

دکتر سید سلمان فاطمی [ متخصص داخلی مغز و اعصاب ]

مزایای آر اف فرکشنال برای درمان اسکار آکنه

دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]

مزوتراپی لاغری غبغب و بوکال فت

دکتر مهین عباسپور [ پوست ، مو و زیبایی ]

سونوگرافی عناصر سطحی

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر محمد آذربایجانی - اعصاب ، روان و مشاوره
دکتر محمد آذربایجانی

اعصاب ، روان و مشاوره


www.drazarbayejani.ir
دکتر علی فرخانی - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر علی فرخانی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drfarkhani.com
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر علیرضا واعظ شوشتری - متخصص پوست ، مو و زیبایی
دکتر علیرضا واعظ شوشتری

متخصص پوست ، مو و زیبایی


www.drvaez.ir
دکتر بهرام اشراقی - فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم
دکتر بهرام اشراقی

فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم


www.dreshraghi.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت