کلینیک پوست صدف - پوست ، مو و زیبایی

بهترین راه ها و روش های جوانسازی گردن

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]آدرس وب سایت : www.sadafclinic.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف تلفن مطب : 32240827 - 031
آنچه در این مطلب میخوانید

افتادگی پوست گردن یا ایجاد چین و چروک در آن می تواند یکی از نشانه های اصلی بالا رفتن سن بوده و حتی در مواردی ایجاد شود که فرد هنوز صورتی با ظاهر جوان دارد. در بسیاری از افراد، گردن آنها سریع تر از شرایط عادی به مشکلات ناشی از افزایش سن دچار شود. علاوه بر این تغییر وزن می تواند تأثیر قابل توجه در وضعیت ظاهری گردن داشته و باعث ایجاد علائم پیری پیش از موعد برای فرد شود. شل شدن پوست، ضعیف شدن عضلات و جمع شدن بافت چربی در پوست زیر ناحیه چانه و خط فک می تواند باعث ایجاد ظاهر نامناسب برای گردن و نیز تشکیل غبغب برای افراد شود. امروزه از روش های مختلف می توان برای جوانسازی پوست گردن استفاده کرد. جوانسازی پوست گردن، مجموعه ای‎ از روش های جراحی یا غیر جراحی برای جوانسازی و از بین بردن علائم پیری پوست است که در طول زمان یا بر اثر عوامل ژنتیکی پدید می آیند.

کلینیک تخصصی پوست صدف در اصفهان ، آماده ارائه خدمات جوانسازی پوست گردن و صورت به شما مراجعین محترم می باشد. در این مرکز انواع روشهای نوین جوانسازی، اعم از لیزرها و متدهای مختلف ، به کار گرفته می شود؛ تا پوستی شاداب و با طراوت را به شما هدیه نماید. لطفاً جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.

علائم پیری پوست گردن

 روش های جوانسازی گردن

روش های جوانسازی گردن

مزوتراپی

با افزایش سن بدن نمی تواند مواد مغذی و ویتامین ها را جذب کند و به تمام ارگان های بدن این مواد را برساند از این رو پوست رطوبت و شادابی خود را از دست می دهد. تزریق مواد مغذی سبب می شود که این مواد با سرعت بالاتری در اختیار لایه های پوستی قرار گیرند و فرآیند جوانسازی انجام شود.در روش مزوتراپی جوانسازی گردن به کمک مواد مغذی و ویتامین های تزریق شده در پوست انجام می گیرد. بدین ترتیب کلاژن و سایر سلول های پوستی تحریک می شوند. مزوتراپی علاوه بر جوانسازی پوست از چروکیدگی و افتادگی پوست نیز جلوگیری می کند.

تزریق ژل

تزریق ژل یک روش جوانسازی گردن و حتی جوانسازی پوست است. بدین ترتیب زمانی که ژل به گردن شما تزریق می شود، خطوط عمیق افقی گردن اصلاح شده و گردن شما پرتر و زیباتر دیده می شود.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای لیفت گردن یک روش غیر جراحی است که می تواند مشکلات ظاهری گردن را با تزریق مقدار کمی بوتاکس به عضلات این ناحیه از بدن با کاهش افتادگی و چین و چروک ایجاد شده در آن برطرف نماید. به این منظور پزشک معالج تزریق بوتاکس را به عضلات هدف انجام داده و این عضلات را ریلکس می نماید. نتایج حاصل از این درمان با سفت شدن پوست، کم شدن خطوط و چین و چروک های ایجاد شده در آن و نیز صاف شدن پوست گردن و جوانسازی آن همراه است.

اولتراسوند کویتیشن

کویتیشن یک تکنولوژی جدید مدرن است که به عمل جراحی نیاز ندارد. این روش می تواند برای لیفت پوست گردن و دیگر قسمت های بدن مورد استفاده قرار گیرد. کویتیشن یک پدیده طبیعی بر اساس اولتراسوند فرکانس پایین است. اولتراسوند حباب هایی در مایع ایجاد می کند که به تدریج رشد کرده و با رسیدن به یک اندازه خاص از داخل منفجر می شوند. انرژی به شکل گرما (اثر جزئی) و موج فشار (اثر عمده) منتشر می شود. چون غشاء سلول های چربی ظرفیت ساختاری برای مقاومت در برابر ارتعاشات ندارد، اثر کویتیشن با متعادل کردن مقدار عروق، بافت عصبی و عضلانی، به راحتی آنها را می شکند.

هایفوتراپی

دستگاه هایفوتراپی با استفاده از امواج فراصوت، لایه ای از پوست که زیر لایه سطحی پوست قرار دارد به صورت متمرکز مورد هدف قرار می دهد و به آن انرژی وارد می کند. با انرژی که توسط این امواج به سطح متمرکز پوست داده می شود، دمای این قسمت به سرعت افزایش پیدا می کند. آسیب های سلولی باعث تولید پروتئین هایی از قبیل کلاژن می شوند. کلاژن نقش حفظ ساختمان طبیعی پوست را دارد، از این رو هر چه میزان کلاژن پوست تولید شده بیشتر باشد در نتیجه بافت پوست، سفت تر خواهد شد. با افزایش کلاژن می توانید پوستی سفت، صاف و بدون چین و چروک داشته باشید. امواج فراصوت، لایه ی خاصی از پوست را مورد هدف قرار می دهند، در نتیجه به بقیه لایه های زیرین و بالایی پوست هم آسیبی وارد نخواهد شد. ماهیچه ها، اعصاب و دیگر سلول های پوست هم دست نخورده، باقی می مانند.

اندولیفت

اندولیفت ، لیزر درمانی کم تهاجمی است که به منظور لیفتینگ پوست یا بالابردن اجزای صورت انجام می شود و در آن نیازی به برش، بیهوشی، بخیه و بستری شدن نیست. در دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج 1470 نانومتر استفاده می گردد که این پرتوی لیزری، نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می شود. در اندولیفت، لیزر با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار به زیر پوست فرستاده و به بافت های عمقی تابیده می شود. طول موج این لیزر بیشترین اثر را روی آب و چربی های موجود در بافت پوست دارد و سبب سفت شدن پوست می شود.

لیزر

تکنولوژی لیزر برای لیفت گردن نیز کارساز است. با تاباندن پرتوهای لیزر به پوست گردن، آن را به کلاژن سازی تحریک می کند و بعد از ساخت کلاژن پوست شروع به بازسازی و جوانسازی خود خواهد نمود. در واقع پرتوهای لیزر با گرم نمودن لایه های زیرین پوست باعث جوان شدن پوست و کشیدگی آن می شوند. برای انجام لیزر ابتدا پوست را با ژل های خنک کننده پوشش می دهند و سپس از دستگاه لیزر را برای انجام لیفت گردن استفاده می کنند. از مزایای این روش نداشتن دوران نقاهت است.

استفاده از نخ

کشیدن و لیفت اجزای افتاده بدن با نخ دارای مزایایی است که از جمله آنها می توان به موقتی بودن آن، داشتن ظاهری بهتر بعد از انجام لیفت با نخ، درد و خونریزی کم و دوران نقاهت کوتاه آن اشاره داشت. استفاده از نخ برای کشیدن پوست گردن نیز کارایی دارد. برای این کار ابتدا پوست گردن به کمک پماد بی حسی، بی حس می شود و پزشک به کمک سوزن های بسیار باریکی نخ ها را وارد بدن می نماید. این نخ ها پوست را بالا کشیده و تا مدت ها ظاهر شما زیبا خواهد ماند.

لیفت گردن با جراحی

1. لیپوساکشن

اگر پوست شما حالت ارتجاعی خوبی دارد و شما تنها از چاقی و چربی زیاد ناحیه گردن خود ناراضی هستید، مکش چربی یک روش ایده آل برای شما خواهد بود. در جراحی با لیپو پس از بیهوشی، جراح، برش های کوچکی را در پشت هر گوش و زیر چانه ایجاد می کند و با کمک لوله تخلیه عملیات ساکشن چربی های اضافی را از خط فک و زیر چانه انجام می دهد.

2. پلاتیسماپلاستی

اگر افتادگی بیش تر از چربی مربوط به سستی ماهیچه ها باشد این روش ایده آل است. در این روش حوزه فعالیت پزشک روی ماهیچه های گردن است. ماهیچه ها برای بازیابی مجدد تقویت می شوند تا بتوانند به ظاهر جوان خود بازگردند.

3. سرویکوپلاستی

از این روش عموماً پس از تخلیه چربی با لیپوساکشن استفاده می شود زمانی که چربی زیاد سبب افتادگی بیش از حد پوست شود. به این صورت که با مکش چربی پوست شل و آویزان باقی مانده با کمک سرویکوپلاستی سفت می گردد. اصولاً در حین سرویکوپلاستی برای تقویت ماهیچه ها از پلاتیماپلاستی نیز استفاده می شود.

 اينستاگرام کلينيک صدف

کاندید مناسب جوانسازی گردن

هزینه جوانسازی گردن

هزینه های می تواند با توجه به آناتومی و شرایط بیمار، مرکز انتخاب شده، روش مورد استفاده، میزان تجربه و مهارت پزشک، لوازم و تجهیزات مربوط به درمان، تعداد آزمایش های لازم و … برای هر بیمار متغیر باشد.

در کلینیک تخصصی صدف اصفهان با کادری مجرب ، تحت نظر پزشک پوست ، ایجاد تقارن در صورت با روشهایی مانند تزریق فیلر انجام می پذیرد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

عادت هایی که به پوست آسیب می رساند

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

قارچ پوستی چه تفاوتی با بیماری پیسی دارد؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

توانبخشی در پارکینسون

دکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره جراحی زیبایی بینی و رینوپلاستی بیشتر بدانید

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

رژیم غذایی و مکمل های توصیه شده در درمان آکنه

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

رشد بیش از حد تیروئید

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

ویتامین دی گنجینه ای بزرگ در خلقت

دکتر سید سلمان فاطمی [ متخصص داخلی مغز و اعصاب ]

برداشتن خال و آنچه باید قبل از آن بدانید

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر سید سلمان فاطمی - متخصص داخلی مغز و اعصاب
دکتر سید سلمان فاطمی

متخصص داخلی مغز و اعصاب


www.dr-salmanfatemi.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر بهرام اشراقی - فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم
دکتر بهرام اشراقی

فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم


www.dreshraghi.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر امیر منصور شیرانی - متخصص بیماریهای دهان و دندان
دکتر امیر منصور شیرانی

متخصص بیماریهای دهان و دندان


www.doctorshirani.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت