سوال :

سلام من سه سال اقدامم دوتا سقط داشتم یکی گفتن خارج رحمی بعد دکترم گفت همسرم دکتر مردان بره الان دکتر ب شوهرم گفته واریکوسل دو طرفه داره باید عمل بشه بعد از عمل آیا من باداری سالمی خواهم داشت یا نه باید دکتر دیگه ایی برا خودم برم


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست گرامی با توجه به دو بار سقط لازم است هم شما و هم همسرتان تحت بررسی و درمان قرار بگیرید. حاملگی خارج رحمی نیز مربوط به اشکال در لوله های رحمی است که باید بررسی شوند. تحت نظر باشید انشاله بارداری موفقی خواهید داشت. [1400-04-11]


پاسخ سوال پزشکیسقط

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
Why does the effect of Botox disappear sooner in some people ؟دکتر ظهیر عباس [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
آیا افزایش وزن و چاقی در ناباروری مردان تاثیر دارد؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
بررسی دلایل و خطرات واسکولیت یا التهاب رگدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
اثر تغذیه سالم بر سلامت جسم و روان ـ قسمت دومدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
سفلیس چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
فریز جنیندکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
اعزام پزشک به منزل شبانه روزیآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
چه عواملی می توانند باعث دردهای مفصلی شوند؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت