سوال :

سلام و احترام . ۴۸ ساله هستم . پارسال سال از اردیبهشت تا شهریور به خاطر breast cancer شیمی درمانی و بعد رادیو تراپی داشتم . الان دو ماه است در تمام مفاصلم درد دارم در این دوماه توانسته بودم با مصرف گلوکزامین و پیاسیدین شرایطم را بهتر کنم .یک هفته است که کپسول پیاسیدین تمام شده و دوباره سفارش دادم . سه روز است که از انگشتان دست و مچ دست ,،مفاصا آرنج و مهره های کمر و زانو ها پا و مچ پا و انگشتان پا درد مداوم دارم یکسره تمام روز وشب .مرا راهنمایی کنید .ممنون


دکتر علی نقره کار :

با سلام به دلیل پراکندگی مفاصل درگیر و دردناک احتمالاً بیماری شما از نوع بیماری‌های داخلی و یا سیستمیک می باشد که باید به متخصص یا فوق تخصص روماتولوژی مراجعه فرمایید [1401-01-14]


پاسخ سوال پزشکیرادیوتراپی

آدرس مطب : تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول
تلفن : 88670088 - 021

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گرید واریکوسل چیست؟دکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
میکرونیدلینگ و جوانسازی پوستدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بازکردن گچ شکستگی استخوان در منزل شبانه روزیآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
هیچ وقت هیچ چیزوهیچ کس رابی جواب نگذاردکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
آزمایش ناباروری مردان چگونه است؟ روش تشخیص ناباروری مرداندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
فیبر غذائی و درگیری نخاعدکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
پرسش های متداول پیرامون میکرونیدلینگدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
بازسازی واژن چه تاثیری بر زنان مبتلا به واژن و رحم تکامل نیافته دارد؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
همه چیز درباره فیزیوتراپیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت