سوال :

سلام خسته نباشیدمن ۲۰روزهست که انتقال جنین انجام دادم جواب ازمایشم منفی هست ولی دوروزهست که ازتاریخ پریودیم ردکردم پریودنمیشم آیاداروهام قط کنم یااستفاده کنم هیچ علایم بارداری هم ندارم


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام عزیزم. بعد از انتقال جنین منفی ، باید داروها را قطع کنید. [1400-04-11]


پاسخ سوال پزشکیآی وی اف

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
مراقبتهای پس از لیزر عروق ساق و راندکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
اثر مزوتراپی صورت در جوانسازیکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت آنورگاسمی یا نرسیدن به اوج لذت جنسی در مرداندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
علائم و درمان سکته مغزیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
راهنمای انتخاب انواع بهترین خمیر دندان و دهانشویهدکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
ضعف عضلات کمر؛ علت، علائم، تشخیص و درماندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تزریق بوتاکس به خطوط پنجه کلاغی اطراف چشمدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
سوالات متداول درباره لیزیک قسمت بیست و چهارمدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
درمان بزرگی پروستات بدون جراحی در کلینیک دکتر صالحی اصفهاندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت