سوال :

سلام من ۱۵ سالمه و دکتر پوستم بهم قرص اوراتان رو داده من یک هفته دارم استفاده میکنم و ریزش مو گرفتم چیکار کنم مصرف قرص رو ادامه ندم یا ن ؟خواهش میکنم اگر کمکم کنید


دکتر رامین مدرسی :

سلام یکی از عوارض ناشی از مصرف راکوتان و یا آکوتان ریزش مو و نازک شدن موهای سر است که ممکن است موقت و یا دائمی باشد در صورتی که این مسئله باعث نگرانی شماست میتوانید از داروهای جایگزین و لیزر درمانی برای درمان جوش صورت استفاده نمایید [1401-04-16]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان جوش صورت

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
چرا جوش میزنیم؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
هیدرودرم چیست؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
روشهای جبران خشکی پوست بانوان پس از یائسگیدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
سردرد خوشه ایدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
چگونگی درمان نرمی استخوان و پیشگیری از آندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
درباره کرونا ویروس بیشتر بدانیددکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
عوامل موثر در انتخاب بهترین روش پاک کردن تاتودکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علائم و درمان آرنج گلف بازان یا گلف البودکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چه کسانی کاندیدای مناسب لیفت شقیقه هستند؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت