سوال :

سلام خانم دکتر عزیز من 6 ماهه ازدواج کردم22سالمه میخام برای بارداری اقدام کنم یه ماه پیش روز 12 قاعدگیم یه سونو دادم توی سونو گفته شده بود که تنبلی تخمدان دارم و ضخامت اندومتر 3 میلی متر هستش الان باید چیکار کنم؟ نیاز به دارو هست؟ امکان داره توی اقدام اول بدون دارو باردار بشم؟ البته من پریودی های منظم دارم،، 29 ام هر ماه پریود میشم، کسی بوده ک با این شرایط طبیعی باردار شده باشه؟


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام. با توجه به تنبلی تخمدان لازم است تحت نظر متخصص نازایی باشید. ضخامت اندمتر کم بوده است. [1400-05-22]


پاسخ سوال پزشکیتخمدان

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نقش آلودگی هوا بر سلامت جنسی و باروریدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
یائسگی مردانه در چند قدمی شمادکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
چرا هیچکس به حرفهای من توجه نمیکندلیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]
نکات مهم در تزریق فیلر چانهدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
علت و درمان ریزش موی سکه ای چیست؟دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
تخلیه فیلر زیر چشمدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
مراقبت های میکرودرم و تاثیر آن بر روی پوستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
آیا میشود چشم را درشت کرد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت