سوال :

سلام من 23 سال هستم با قرص استروژن و پروژسترون پریود میشم یه بار هم ای وی اف انجام دادم نتیجه نگرفتم اومدم دکتر بهم گفته اصلا تخمک ندارم حالا باید چیکار کنم راهی هست


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام عزیزم. بهترین راه استفاده از تخمک اهدایی است. [1400-05-22]


پاسخ سوال پزشکیآی وی اف تخمک

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بیماری لیکن پلان چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
هیالورونیک اسید چیست و چه مزایایی برای پوست دارد؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
کاربرد دستگاه ای پی الدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
علل انسدادی صفر بودن اسپرم (آزوسپرمی)دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
سوالات جراحی پلککلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
نقش تغذیه و سلامت ناخنهادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
کاربرد روش تصویربرداری ام آر آی چیست؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
مزایای بکارگیری لیزر اندولیفت چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
فیلر زیر چشم چیست و برای چه کسانی مناسب است؟دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت