سوال :

با سلام و عرض ادب، آقای دکتر من سالهاست که کیست مویی روی دنبالچه دارم اما هیچ آزاری برای من ندارد آیا حتما باید عملش کنم؟ این کیست فقط با نشستن طولانی درد خفیفی دارد باتشکر


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

با سلام خیر اگر کیست مویی درد و چرک ندارد عمل نمیخواهد. [1401-08-03]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
چرا بوتاکس تقلبی ؟دکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
علت کم پشتی موی صورت آقایاندکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ریزش موی آندروژنیک یا از دست دادن ارثی موکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
پوست چرب چه نوع پوستی است؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
لنفوم پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
کاربرد لیزر جنسیسدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان جای جوش قسمت اول ساب سیژندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت