سوال :

سلام آقای دکتر من یه لکه سفیدی ک اصطلاحا به ان ویتیلیگو میکن تو صورتم افتاده است-برای درمان به دکتر مراجه کردم ک نور درمانی وتزریق امپول توی لکه رو برام تجویز کردن-متاسفانه بعد از حدود 80روز هیچ تغییری صورت نگرفت-دکتر نوبت پیوند سلولی برام زدن -خواستم بدونم نظر شما چیه؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

پیوند سلولی یکی از روشهای درمان است که هزینه زیادی دارد ولی امکان عودش مثل سایر روشهای درمان است. [1400-04-10]


پاسخ سوال پزشکیلک و پیس

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بررسی کامل انواع ریزش مو در زنان و مرداندکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
برجسته سازی لبدکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
تشخیص ترکیبات بدندکتر محمدرضا سلامت [ پوکی استخوان ]
پرسش و پاسخ درباره پارگی دیسک کمردکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
خال ها و انواع آندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
کارسینوم داکت های شیری (DCIS) یا سرطان سینه غیرتهاجمی چیست؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
شوره سردکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
پیکر تراشی با بادی جت چگونه است؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
لزوم و علل کشیدن دندان در درمان ارتودنسیدکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت