سوال :

سلام اقای دکتر بمدت یک هفته دارم از کرم کترل و کرم آ اچ آ استفاده میکنم و از شش ماه پیش هم قرص دیان،و باتوجه به تنبلی تخمدان باید به مدت نامعلومی از این قرص استفاده کنم میخواستم بدونم کرم لایه بردار با قرص های ضدبارداری تداخلی نداره؟اخه احساس میکنم از زمانی که این کرم را میزنم صورتم داره لکه های قهوه ای میاره ایا باید هنگام مصرف کترل قرص دیان رو قطع کنم؟ممنون اقای دکتر.


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

خیر لک های قهوه ای احتمالا بدلیل قرص دیان است با پزشکتان مشورت کنید [1401-01-21]


پاسخ سوال پزشکیلک

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
هایپوپیگمانتاسیون چیست و چگونه درمان می شود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
چه افرادی برای تزریق ژل به سینه مناسب هستند؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
روش های درمان غیر جراحی افتادگی پلکدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
ریزش موی اندروژنیک یا مردانهدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
جوانسازی دوباره با آراف فرکشنال بخش دومدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
نوار عصب و عضله برای تشخیص ام اسدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
غربالگری با ماموگرافیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
آناتومی زنانه: کلیتوریس و مداخلات جراحیدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
از موارد زیر اجتناب کنیدلیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت