سوال :

با سلام، من پسری 32 ساله هستم، چند وقت پیش برای درمان افسردگی به پزشک مراجعه کردم که برای من قرص بوپروپیون و اسید فولیک داد و در اثر مصرف این قرص ها دچار جوشهایی ریز در صورت و سینه شدم، میخواستم بدونم باید چه کار کنم تا جوشها از بین برود؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

در صورت امکان بوپروپیون را قطع کنید اگر باید ادامه بدهید درمان موضعی برای ازبین بردن جوش کافی است [1401-01-21]


پاسخ سوال پزشکیجوش صورت

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
دستگاه اکسنت چیست و چه تاثیری روی پوست دارد؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
نکاتی برای فرم بهتر و افزایش ماندگاری ژل لبدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
آیا برجسته سازی لب با تزریق چربی قابل انجام است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
قارچ صورت چه عللی دارد؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
آمادگی قبل از انجام سونوگرافیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
ماسک های طبیعی برای سلامت پوستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
از چه روشهایی برای درمان افتادگی پلک میتوان استفاده کرد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
علایم و راههای انتقال زگیل تناسلی و مقعدی ( قسمت اول)دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
تشخیص عفونت ریشه دندان با رادیوگرافیدکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت