سوال :

با سلام. من سی ویک سالمه وهشت نه سالی هست که فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده میکنم واسه جلوگیری ازریزش مو. تو چند ماه اخیرهفت هشت ماه متوجه شدم که ریزش موهام زیاد شده و یکم موهام نازک شده. میخاسثم نظر شما رو دراین مورد بدونم. داروی دیگری پیشنهاد میکنید؟ با تشکر


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

ممکن است که علت دیگری به علت ریزش مو ارثی اضافه شده است مثل کمبود مواد یا بیماری داخلی . نیاز به بررسی و معاینه دارید. [1401-01-21]


پاسخ سوال پزشکیفیناستراید ماینوکسیدیل درمان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بلفاروپلاستی بدون جراحی (درمان افتادگی پلک)دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
چه زمانی بعد از بوتاکس می توان آرایش کرد؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
پیشگیری از جذب سریع ژلدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
آیا داکسی سایکلین برای درمان آکنه مؤثر است؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
علت افتادگی پوست چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
چرا دچار خارش پوست میشویم؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
اصلاح طبیعی فرم لبدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
آیا اختلال نعوظ با شاک ویو تراپی درمان می شود؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
پانچ صورت به چه علت انجام میشود؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت