سوال :

: سلام دکتر من حدود یک سال پیش رواکوتان مصرف میکردم برا جوشای صورتم بعد برا چند مدت جوشای صورتم خوب شدن الان دوباره عود کردن. در طی مصرف رواکوتان موهای سرم ب شدت ریخت و الان فرق سرم کم پشت شده. ایا میشه موهای رفتمو برگردونم؟ لطفن کمکم کنین


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

بله در اغلب موارد ریزش مو بر اثر مصرف راکوتان قابل برگشت است. [1401-01-20]


پاسخ سوال پزشکیجوش صورت ریزش مو راکوتان

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علل سندرم تونل مچ دستدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
درمان ویتیلیگو با لیزر اگزایمردکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گالاکتوره چیست و به چه علت ایجاد می شود؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
نکات ايمنی و بهداشت در طراحی تاريکخانه راديولوژیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
مهمترین دلایل عدم نعوظ در مردان چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
عمل توده سینه | عمل جراحی توده پستانی - دکتر حکیمیاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
PGD ( تشخیص ژنتیکی پیش از لانه گزینی )دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت