سوال :

سلام آقای دکتر؛ دختر 22 ساله هستم حدود دو ساله که ریزش موی شدید دارم و سرم خالی شده. طی چند سال درمان نتیجه ی خاصی ندیدم ؛ اخیرا شامپوی وایتالیتی را استفاده کردم ک ریزشمو بیشتر کرده؛ میخواستم بدونم ک این شامپو باعث بیشتر شدن ریزش مو میشه؟ یا چون ابتدای استفادمه باعث ریزش مو شده و بعد خوب میشه؟ ممنون


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

درمان ریزش مو باید بر اساس علت آن انجام شود. شامپو معمولا اثر کمکی دارد و بعید است که ریزش بدهد. [1401-01-20]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو شامپو درمان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
مراقبت های بعد از عمل جراحی تومور مغزیدکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
باورهای غلط و عامیانه در سکسدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
تزریق چربی خط خنده در کلینیک صدف برای جوانسازی دور لبکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
جوانسازی پوست دستکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
لیزر موهای زائد برای چه کسانی منع شده است؟دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
عفونت قارچی پوستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
همه چیز درباره آنزیم تراپی پوست و مودکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
لیفت صورت با نخ برای کسب بهترین نتایج به چه مراقبت هایی نیاز دارد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
چگونه افراد مسن می توانند به داشتن رابطه جنسی مطلوب ادامه دهند؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت