سوال :

سلام و خسته نباشید دکتر من قرص سرترالین استفاده میکنم ایا باعث ریزش مو میشه؟حدود سه ماه میخورم و ریزش مو زنانه هم دارم ولی احساس میکنم تو این سه ماه بیشتر شده با اینکه سیپروترون کمپانی هم می خورم وماینوکسیدیل هم پنج سال استفاده میکنم


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

در بین عوارض سرترالین ریزش مو ذکر نشده است. [1400-12-07]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عوارض هایپرپلازی خوش خیم پروستاتدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
لیزر کم توان لاغری چیست؛ بررسی مزایا و معایبدکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت، علائم، تشخیص و درمان پیلونفریتدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
درمان افتادگی پلک عصبیدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
اگر به تازگی حمام آفتاب گرفته اید، لیزر نکنیددکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
سونوگرافی تخصصی مفاصل و بافت نرمدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
افزایش سایز آلت تناسلی با تزریق چربی و ژلدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
بیماری ویروسی و دردناک زونادکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورتدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت