سوال :

با سلام. آقای دکتر من به علت استفاده زیاد از لایه بردار پوست صورتم با وجود ضد آفتاب می سوخت. گفتید از ضد آفتاب فیزیکی استفاده کنم سوزش آن از بین رفته است. برای درمان صورتم از چه دارویی استفاده کنم که مثل قبل شود؟ با تشکر.


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

باید از کرمهای کلاژن یا مرطوب کننده به مدت طولانی شبها استفاده کنید و روزهای همان ضد آفتاب ادامه بدهید [1400-12-07]


پاسخ سوال پزشکیضد آفتاب کلاژن مراقبت از پوست

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
چرا ممکن است براکت ارتودنسی کنده شود و چه باید کرد؟دکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
علت افتادگی پوست چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
علت و علائم گرفتگی رگ گردندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
درمان دردهای مفصل دنده ای - مهره ای با تزریقدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
تولید اسپرم ازسلولهای بنیادی چقدر پیشرفت کرده؟دکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
بیماری های معده، روده و کبد چه اثری بر پوست دارند ؟دکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
جوانسازی دوباره با آراف فرکشنال بخش دومدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت