سوال :

سلام من ۲۰ سالمه ماه گذشته پریود نشدم بعد گرمیجات خوردم بعد یک ماه و ۱۵ روز پریود شدم ماما برام سنو نوشت دادم گفت کیست گوشتی تخمدان به اندازه ۳ سانت داری باید عمل بشی ولی ما بچه میخوایم میتونم برا بارداری اقدام کنم یا اول باید عمل کنم بعد


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. جهت تعیین نوع کیست و تاثیر بر باروری ، حتما به متخصص زنان مراجعه کنید. [1400-08-28]


پاسخ سوال پزشکیتخمدان

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
همه چیز درباره فیزیوتراپیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
اختلالات دو قطبی(قسمت پنجم)دکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
11 راهکار موثر برای بستن منافذ پوستکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
هنگام ورزش چگونه از پوست خود مراقبت کنیم؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
بهداشت دهان و دنداندکتر کاملیا فرمند [ دندانپزشک ]
آیا لکه های ماه گرفتگی درمان میشوند؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
کنترل و پیشرفت پوکی استخوان با رادیولوژی اشعه ایکسدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت