سوال :

سلام آقای دکتر من روی صورتم در قسمت گونه هام پر از جای جوش عمیقه ...سه جلسه سابسیژن و شیش جلسه لیزر فراکشنال رو در یک کلینیک معتبر انجام دادم ولی دریغ از یک درصد بهبودی ...البته یه دکتری آب پاکی رو ریخت رو دستم گفت الکی هزینه نکن که عمق اسکارا ...ریشمم در نمیاد میشه موبه صورت بکارم بعد ریش بزارم اسکارا زیرش مخفی بشه؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

میتوانید مو بکارید ولی به نظر من همه نتیجه میگیرند ولی درصد بهبودی متفاوت است. [1401-08-10]


پاسخ سوال پزشکیسابسیژن لیزر فرکشنال co2 اسکار آکنه

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بررسی ریزش مو و لیکن پلانوپیلاریسکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
آراف فرکشنال چیست؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
ریزش موی اسکار دهنده یا آلوپسی اسکاردکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
11 راهکار موثر برای بستن منافذ پوستکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
پرسش های متداول فیلرهای پوستدکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
چگونه از پیری پوست اطراف چشم پیشگیری کنیم؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
نور آبی برای پوست؛ درمان آکنه با بلولایت تراپیدکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
کهیر آفتاب یا solar utricaria چیست؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
روند بهبود عصب النار دستدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت