سوال :

بعداز کشیدن بخیه های پلک های بالا آیا بهتر نیست اپماد ترمیم کننده اسفاده شود که جایبخیه زودتر از بین برود ؟


دکتر گیتا فقیهی :

سلام بعد از بهبودی التهاب و جوش خوردن کامل بخیه ها ممکن است نیاز به ترمیم کننده داشته باشید در اکثر موارد غیر از مرطوب کننده و کرم دور چشم نیازی نیست [1396-06-20]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
مهمترین علل و عوامل از دست دادن دندان هادکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
تاثیر دگزامتازون در زمان قطع عصب سیاتیکدکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
پیش از مراجعه به متخصص پوست باید بدانیددکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
انواع لک صورت و درمان آنکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
مزونیدلینگ و جوانسازی پوستدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اعتیاد و مشروبات الکلیدکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
تفاوت بین بوتاکس و فیلر چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
بهترین روش برداشتن خالدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کاربرد ژل پروفایلو چیست؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت