سوال :

سلام . من ۲۷ سالمه . یکماه پیش از کرم دور چشم لانکوم استفاده کردم و ریموور ریمل لانکوم . دقیقا نمیدونم برای کدومشون بود که کل چشم و صورت من شروع کرد ب خارش و ورم و در عرض ۲۴ ساعت من حتی نمیتونستم پلکمو باز کنم . دکتر رفتم و قطره و شامپو و اشک مصنوعی داد . بعد دو هفته بهتر شد . ولی زیر چشمم چین و خط زیادی بوجود اومد . و حسابی خشک و چروک شد . از پماد ویتامین آ وکرم دور چشم راسن و مرطوب کننده نیوا استفاده کردم ولی همچنان اطراف پلکم خارش داره و تا حدودی متورمه . ممنون میشم راهنماییم کنید. عاجز شدم


دکتر سهیلا طاهری :

حساسیت به یکی از این دو ترکیبی که گفته اید پیدا کرده اید. اگر هنوز هم خارش و تورم دارید از پماد بتامتازون چشمی به مدت یک هفته استفاده کنید. پماد را دو روزی دو بار بزنید و مدتی از آرایش پرهیز کنید. [1396-07-02]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، سپاهان شهر ، بلوار غدیر ، میدان غدیر ، مجتمع عقیق 5
تلفن : 36520200 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علایم و نشانه های بارداریدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
تکنیک تزریق ژل لب مدل روسیدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
آیا کرونا بر باروری و سلامت جنسی مردان تاثیر دارد؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
درد سینه نشانه چیست؟ + روش های کاهش درد پستان و زیر بغلدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
علل انسدادی صفر بودن اسپرم (آزوسپرمی)دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
درمان صدمات ورزشی با طب سوزنیدکتر محسن پرچمی [ طب سوزنی ]
آیا میکرودرم لک را از بین می برد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
خشکی پوست چه نشانه هایی دارد؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
پوست آینه کبددکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت